Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:22:10 GMT

تایید پپیشنهاد حسین حسینی از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۳۱۷

تایید پپیشنهاد حسین حسینی از پرسپولیس

رکنا: مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خبر مذاکره این باشگاه با دروازه بان جوان استقلال را تایید می کند.

سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال Esteghlal در برنامه شب گذشته نود ادعا کرد که او در روزهای اول فوتبالش از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت و با وجود اصرار پدرش برای قرمز پوش شدن ترجیح داد پیراهن آبی استقلال را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موضوعی است که محمد رویانیان در گفت و گو با میزان هم آن را تایید می کند: متاسفانه آقای فردوسی‌پور کمی جوسازی می‌کند. ما آن زمان که حسینی را می‌خواستم یک جوان بود که ۱۸، ۱۹ سال بیشتر نداشت. من می‌خواستم در صورت آمدن به پرسوپولیس برای او خانه‌ای بگیرم و خانواده او را هم به تهران بیاورم، چون مسئول کار من بودم. اتفاقا یکآپارتمان Apartment ۶۰ متری که برای یکی از خارجی‌هایمان بود را می‌خواستم به خودش و خانواده‌اش بدهم.
اما حسینی ادعا کرد که پرسپولیس حاضر بود 2 برابر استقلال به او بدهد که رویانیان تعبیر جالبی از صحبت های او دارد: طوری می‌گویند من دو برابر استقلال به حسینی پیشنهاد دادم که انگار آن موقع مبلغ قراردادش چقدر بود. نهایتا استقلال می‌خواست ۲۰ میلیون به حسینی بدهد و من هم کمی بیشتر از آن می‌خواستم بدهم. حسینی یک دروازه‌بان جوان بود که می‌خواستیم برای دروازه‌بان دوم یا سوم او را بگیریم. حسینی عابدزاده نبود که بخواهم یک میلیارد به او پول بدهم! او یک جوان بود که از شیراز می‌خواست به تهران بیاید مگر مبلغ قرارداد یک جوان با باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یا استقلال چقدر است؟ انگار قرار بوده دو برابر بیرانوند به او پول بدهم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا