Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:11:28 GMT

دنيزلي در يک قدمي تراکتورسازي

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۳۴۴

دنيزلي در يک قدمي تراکتورسازي

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - اخبار منتشر شده در فضاي مجازي و شنيده ها از باشگاه فرهنگي ورزشي تراکتورسازي حاکي است که مصطفي دنيزلي، مربي کهنه کار ترکيه اي، به يک قدمي مربيگري سرخ پوشان تبريزي رسيده است.

به گزارش ايرنا، اواخر هفته گذشته بود که خبرهاي جسته و گريخته از احتمال بکارگيري يک مربي ترک براي هدايت `پرشورها` در فضاي مجازي منتشر شد؛ اتفاقي که کسي باور نمي کرد تحقق اش به اين زودي ها ممکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان باشگاه فرهنگي ورزشي تراکتورسازي نيز در ابتداي امر از هر گونه اظهارنظر در اين باره خودداري مي کردند و ناخواسته به بازار داغ شايعات درباره بازپس گرفتن هدايت نيمکت تراکتورسازان از يحيي گلمحمدي براي سپردن به شخص ديگر دامن مي زدند.
البته در ابتدا در کنار نام `مصطفي دنيزلي،` اسامي ديگري از مربيان داخلي و خارجي نيز شنيده مي شد و همين امر بر پيچيدگي موضوع انتخاب سرمربي جديد براي قرمزپوشان تبريزي مي افزود.
هر چه بود، گذشت و از روز قبل، احتمال به خدمت گرفتن دنيزلي 68 ساله براي سکانداري تراکتورسازان در ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور قوت گرفت؛ اتفاقي که با انتشار خبر کوتاه آمدن يحيي از طلبش از تراکتور، امکانش دوچندان شد.
بنابر اين خبر، به دنبال قطعي شدن جدايي گلمحمدي از تيم تراکتورسازي و درخواست هيات مديره باشگاه براي تعيين تکليف و تسويه حساب با او، وي درنامه اي اعلام کرد که 50 درصد از طلبش را مي بخشد و قراردادش را فسخ مي کند.
به دنبال اين اتفاق، هيات مديره باشگاه تراکتورسازي به مصطفي آجرلو، مديرعامل باشگاه ماموريت داد که از بين دو گزينه مطرح شده شامل مصطفي دنيزلي و الکساندر نوري، يکي را به عنوان سرمربي جديد تراکتورسازان انتخاب کند.
در همين راستا روز گذشته نشستي با حضور جمعي از اعضاي هيات مديره باشگاه تراکتورسازي به ميزباني حجت الاسلام محمدعلي آل هاشم، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ورزش دوست تبريز براي بررسي موضوع انتخاب سرمربي جديد برگزار شد.
در اين نشست بود که آجرلو، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي، با بيان اين جمله که ` اگر دنيزلي بيايد، هيچ مشکلي ايجاد نمي شود، چون او براي کمک به فوتبال ما ميايد و ترکيه کشور همسايه ماست`، نشان داد که موضوع سپردن هدايت نيکمت `پرشورها` به دنيزلي جدي است.
البته نبايد اين نکته را نيز فراموش کرد که دنيزلي اولين حضورش در ليگ برتر باشگاه هاي فوتبال کشورمان را در تيم پاس به مديريت آجرلو، تجربه کرده است.
از سوي ديگر اقدام فراز کمالوند و رسول خطيبي، سرمربيان اسبق تراکتورسازان، در استقبال از آمدن دنيزلي و تبريک گفتن به او نيز نشان از قطعيت يافتن حضور مربي ترک در نيکمت سرخ پوشان تبريزي دارد.
البته در اين ميان رقم قرارداد دنيزلي براي مربيگري تراکتورسازان نيز خبرساز شد و گمانه زني ها در اين خصوص اوج گرفت؛ در ابتدا گفته شد که دنيزلي براي سرمربيگري سرخ پوشان تبريزي 500 هزار دلار درخواست کرده است، اما آجرلو، مديرعامل باشگاه، اعلام کرد که مبلغ پايه قرارداد با دنيزلي 300 هزار دلار بسته و `گزينه` هاي تشويقي نيز براي او در نظر گرفته مي شود.
بر اين اساس در صورتي که دنيزلي بتواند تيم تراکتورسازي را از وضعيت بحراني خارج کند و به رده هاي سوم تا پنجم جدول برساند 50 هزار دلار ديگر بر مبلغ قراردادش اضافه مي شود، ضمن اينکه موفقيت در بردن تراکتورسازي به ليگ قهرمانان آسيا نيز پاداش 100 هزاري دلاري براي اين مربي 68 ساله ترک به دنبال خواهد داشت.
البته اخبار و تحليل هاي مربوط به آمدن دنيزلي به تبريز به رقم قرارداد وي محدود نشد و برخي از آگاهان از همراهي `علي گل تکين` با وي به عنوان دستيار در نيمکت تراکتورسازان حکايت مي کند که البته اين امر موجب افزايش هزينه هاي تراکتورسازي خواهد شد.
حال مسئولان باشگاه فرهنگي - ورزشي تراکتورسازي و طرفداران پرشور اين تيم چشم به راهند ببيند که آيا دنيزلي به بازي پنجشنبه اين هفته تراکتورسازان با سايپا مي رسد يانه؟ اتفاقي که تحقق آن فعلا بعيد به نظر مي رسد.
تيم فوتبال تراکتورسازي با بيش از نيم قرن قدمت از باشگاه هاي ريشه دار و قديمي فوتبال باشگاه هاي کشور محسوب مي شود که به علت هواداران پرشورش، شهرت منطقه اي دارد.
حضور 80 هزار نفري هواداران تراکتورسازي در فصل هاي گذشته ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور نه تنها براي اين باشگاه، بلکه براي فوتبال کشورمان مايه افتخار و مباهات بوده است.
خبرنگار: عزيزي راد
518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان،

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کد خبر 6082316 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران