Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:46:54 GMT

آغاز پیش‌فروش نوروز برخی از هتل‌های پرطرفدار

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۳۹۲

آغاز پیش‌فروش نوروز برخی از هتل‌های پرطرفدار

یکی از دغدغه‌هایی که در ماه‌های آخر سال با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز پیش می‌آید، تب و تاب رزرو هتل است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهرهای بزرگی چون شیراز، اصفهان، کیش، یزد، تهران و مشهد که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارند و همیشه جزو شهرهایی هستند که نه تنها در ایام عید بلکه در اکثر ماه‌های سال با ترافیک بالای مسافر مواجه هستند، رزرو نوروزی خود را از چند ماه قبل از تعطیلات شروع می‌کنند و هرساله در ماه‌های پایانی سال با حجم بالایی از رزرو مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمانان نوروزی هتل‌های ایران برای سهولت و راحتی خود بهتر است در مرحله اول رزرو هتل‌ها برای نوروز که از امروز آغاز شد، شرکت کنند، زیرا انجام مرحله‌های بعدی رزرو، مستلزم خالی بودن هتل‌های موجود در کشور است که در این مراحل اکثر هتل‌هایی شرکت می‌کنند که در مرحله اول برای رزرو آماده نبوده‌اند و به تازگی آماده استقبال از میهمانان نوروزی شده‌اند.

هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت هتل یار نسبت به رزرو هتل خود در شهر مقصد قبل از تکمیل شدن ظرفیت هتل مورد نظر اقدام کنند چرا که همه ساله هتل‌های ایران از طریق این سایت اقدام به پیش فروش اتاق‌های خود می‌کنند.

توصیه ما به مسافران نوروزی این است که برای رزرو هتل مورد نظر خود هرچه زودتر اقدام کرده تا با آرامش و فراغ بال در نوروز به سفر بروند.

برای مشاهده لیست و قیمت هتل‌های نوروز ۹۷ اینجا کلیک کنید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد