Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:50:01 GMT

سود بارسلونا از مصدومیت های متوالی دمبله!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۴۰۱

سود بارسلونا از مصدومیت های متوالی دمبله!

عثمان دمبله تابستان امسال به عنوان جانشین نیمار از دورتموند و با شرایطی خاص به بارسلونا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، دمبله که به نوعی در دورتموند دست به شورش زد تا بتواند راهی بارسلونا شود، در نهایت با قراردادی 105 میلیون یورویی بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر، به آرزوی خود رسید و پیراهن بارسا را به تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره 20 ساله فرانسوی بسیار بدشانس بود که پس از انجام تنها سه بازی، مصدوم شد و 4 ماه به دور از میادین ماند. دمبله که پس از پشت سر گذاشتن این مصدومیت به میادین بازگشته بود، روز گذشته بار دیگر مصدوم شد و حالا یک ماه دیگر از ترکیب بارسا دور خواهد ماند. پیش بینی می شود که او بتواند به بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی برسد.

 

طبق قرارداد، بارسلونا موظف است که به ازای هر 25 بازی رسمی دمبله، مبلغ 5 میلیون یورو به باشگاه دورتموند پرداخت کند و حال با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد که ژرمن ها به اولین 5  میلیون خود حداقل در این فصل نخواهند رسید.

 

دمبله تاکنون تنها 7 بازی رسمی برای بارسا انجام داده و اگر همه چیز خوب پیش برود و او به بازی با چلسی برسد، حداکثر 22 بازی دیگر می تواند انجام دهد. در این صورت بارسا 5 میلیون یوروی اول را به دورتموند پرداخت خواهد کرد ولی تصور اینکه دمبله پس از بازگشت بتواند در هر 22 بازی بعدی بارسا به میدان برود، بسیار خوشبینانه است. به خصوص اینکه بارسا باید به تمام فینال های پیش روی خود یعنی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری هم برسد که فعلا مشخص نیست این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

 

بارسلونا عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

 

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد