Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در نشست کادر و اعضای قرارگاه ملی و استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، با تأکید بر اهمیت کار تشکیلاتی، گفت: کار به ‌صورت تشکل، کار بابرکتی است؛ زیرا جمعی فکر کردن سبب برکت می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: حرکت فردی راه به جایی نمی‌برد و در آموزه‌های اسلامی هم تأکید شده که با هم و به‌صورت تشکیلاتی به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بجنورد گفت: فلسفه اتحادیه انجمن‌های اسلامی این است که جوانان خوش‌فکر و باایمان دور هم جمع شوند، کادرسازی کنند و دردهای جامعه را شناخته و درمان کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه شبکه‌سازی در بحث هدایت و آگاهی و بصیرت افزایی جامعه ضرورت دارد، گفت: اتحادیه باید همه فکرهای خوب را در کنار هم جمع کرده و نخبه‌های جامعه را شناسایی و پرورش کند که آنها هم به‌نوبه خود نخبه‌های دیگری را پرورش دهند.
یاسر خطیب، مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی خراسان شمالی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این تشکیلات دانش آموزی گفت: سال گذشته در جذب نیرو و تکمیل ساختار انجمن های اسلامی رتبه اول کشوری را کسب کردیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همایش ائمه جماعات استان قم با اشاره به زوایای مختلف و پیچیده عملیات «وعده صادق» گفت: صهیونیسم پیش از یهودیت در مسیحیت شکل گرفت و صهیونیسم مسیحی باوری است که امروز در بسیاری از دولت مردان آمریکایی و اروپایی وجود دارد.

وی افزود: حمایت دولت‌های غربی از اسرائیل یک حمایت اعتقادی است نه اینکه ناشی از نفوذ یهود در آن کشور‌ها باشد، کما اینکه اینگونه تصور می‌شود.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با بیان اینکه قبل از حادثه غزه، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبدیل به یک مسابقه میان کشور‌های عربی اسلامی شده بود گفت: پس از این حادثه، «معامله قرن» متوقف شد. اگر این معامله به انجام می‌رسید، تمام فلسطین و جهان اسلام مورد تهدید واقع می‌شد نه فقط غزه.

وی افزود: علی رغم کاهش انسجام کشور‌های عربی و افزایش توان نظامی اسرائیل، به برکت انقلاب اسلامی توان مقابله فلسطین و جبهه مقاومت در برابر این رژیم جعلی بیشتر شده است.

حجت الاسلام شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در تابستان گذشته ۳۵۰ مسجد در استان برنامه داشتند و حدود ۱۴ هزار کودک و نوجوان با این مساجد در ارتباط بودند گفت: نوسازی شبکه امامت و تربیت امامان جدید، جوان سازی مخاطبین مساجد، اجتماعی سازی مسجد، تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های لازم در مناطق کم برخوردار و احیاء واحد خواهران مساجد، از جمله موضوعاتی است که باید در مساجد مورد توجه باشد

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این همایش حرکت انقلاب اسلامی را پر شتاب و پر قدرت توصیف کرد و ابراز داشت: نظام تعلیم و تربیت در آینده انقلاب اسلامی و این حرکت رو به جلو تأثیر شگرفی دارد. اگر به هر دلیل تعلیم و تربیت تضعیف شود، به طور قطع در حرکت انقلاب اسلامی هم کندی‌هایی به وجود خواهد آمد.

وی افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد؛ چرا که تقریبا همه مردم در آن آموزش می‌بینند

همایش ائمه جماعات استان قم از طرف معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور  ۵۰۰ نفر از امامان جماعت مساجد در محل سالن همایش‌های جامعه مدرسین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند