Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-16@07:18:36 GMT

«ساعد سهیلی» در نمایی از «پل خواب» / عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۴۳۲

«ساعد سهیلی» در نمایی از «پل خواب» / عکس

ساعد سهیلی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: فیلم سینمایی "پل خواب" کارگردان: اکتای براهنی مدیرفیلمبرداری: پیمان شادمانفر عکس: سحاب زری باف "هم اکنون در سینماهای کشور"

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: استقلال مظلوم نمایی می کند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، بیانیه باشگاه استقلال را تلاشی از جانب آبی‌ها برای مظلوم‌نمایی می‌داند.

محمد رجائیان درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال، به تسنیم گفت: با توجه به شرایط بازی، تساوی بهترین نتیجه برای استقلال بود. حریف موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشت و نیمه دوم در اختیار ما بود. استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد و به تیم حریف و مدیرانش تبریک می‌گویم. ما همه تیم‌های بزرگ را شکست داده‌ایم و از اینکه نتوانستیم از پس استقلال بربیاییم، مقابل مردم اراک اظهار شرمندگی می‌کنیم.

 

آقایان دوست دارند همه سوت‌ها به نفع آنها باشد

وی در مورد اعتراض جواد نکونام و بازیکنان استقلال به قضاوت رضا عادل تصریح کرد: این اولین قضاوت منطقی و حرفه‌ای یک داور در لیگ برتر بود. عادل بدون غرض و مرض سوت زد. البته کارشناسان داوری گفتند میلاد فخرالدینی در دقایق ابتدایی بازی باید اخراج می‌شد. با این حال عادل با توجه به فضای حاکم بر زمین عملکرد خوبی داشت. آقایان دوست دارند همه سوت‌ها به سود آنها باشد.

 

شیوه نکونام به نتیجه‌گیری استقلال کمک کرده است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با انتقاد از رفتار مربیان استقلال در کنار زمین خاطر نشان کرد: روشی که سرمربی و کادر فنی استقلال از آن استفاده می‌کنند، تاکنون به نتیجه‌گیری این تیم کمک کرده است. با توجه به تصمیمات داوران و نیز کمیته‌های اخلاق و انضباطی، اگر من هم جای دوستان (مربیان استقلال) بودم، به همین روش ادامه می‌دادم. بعد از خطای فخرالدینی روی محمد اکبرپور، کل بازیکنان و نیمکت‌نشینان استقلال به داور حمله کردند.

 

جای تبریک دارد که نکونام بلد است زمین را مدیریت کند!

رجائیان در ادامه اظهارات خود در مورد جواد نکونام و دستیارانش اظهار داشت: جای تبریک دارد که سرمربی و عوامل استقلال، مدل مدیریت کردن زمین را بلد هستند و می‌دانند چه زمانی بازی را بخوابانند یا چه زمانی به داور اعتراض کنند. این اتفاق در کشور ما قابل اجراست، اما اگر استقلال و پرسپولیس می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، بدانند همه اتفاقات رصد می‌شود.

 

استقلال مظلوم‌نمایی می‌کند؛ نکونام باید اخراج می‌شد

وی با بیان اینکه قصد اظهارنظر درباره استقلال نداشت، یادآور شد: متأسفانه دیدم استقلال درباره داوری بیانیه صادر کرده است. کارشناسان داوری بازی را بررسی کنند و درباره بیانیه باشگاه استقلال که برای مظلوم‌نمایی صادر شده است، نظر بدهند. نکونام خارج از محوطه فنی، رفت و آمد زیادی کنار کمک داور و داور چهارم داشت و مستحق حداقل دو کارت زرد بود. از اخراج او خوشحال نمی‌شویم، اما این روش‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مؤثر نیست.

 

نقش فخرالدینی به‌عنوان کاپیتان آلومینیوم را فراموش نکردیم

مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره پاس نشدن چک این باشگاه بابت صدور رضایتنامه میلاد فخرالدینی بیان کرد: فخرالدینی گفت به دلیل بیماری مادرش و مشکلات پسرش نمی‌تواند در اراک بماند. مبلغ بیشتری برای صدور رضایتنامه در نظر داشتیم، اما فراموش نکردیم که فخرالدینی نقش خود را به‌عنوان کاپیتان تیم به بهترین شکل اجرا کرده است و توافق کردیم با این رقم (پنج میلیارد و 600 میلیون تومان) و با ارائه چک از آلومینیوم جدا شود.

 

می‌توانیم جلوی بازی کردن فخرالدینی را بگیریم

رجائیان با بیان اینکه این چک‌ها از سوی یک رئیس بانک صادر شده است، به تسنیم گفت: باشگاه استقلال به فخرالدینی پول نداده است و این بازیکن باید پول هیئت فوتبال استان اراک را هم پرداخت کند. بخشی از رقم مربوط به این چک‌ها پرداخت شده است. از اینجا به بعد، شکایت خود را نزد کمیته برگزاری مسابقات و فدراسیون مطرح می‌کنیم. در توافق و قرارداد فی ما بین، بندی وجود دارد که اگر مطالبات ما پرداخت نشود، می‌توانیم جلوی بازی فخرالدینی را بگیریم.

 

آلومینیوم مشکلی برای مجوز حرفه‌ای ندارد

وی در مورد وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: ما از والنتینو یوئل به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و پیشنهاد کردیم مطالباتش را به‌صورت اقساطی پرداخت کنیم. باشگاه‌های ما در زمینه مجوز حرفه‌ای مشکل دارند. زارعی (مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون) به‌صورت شبانه‌روز مشغول است و با توجه به تفاوت ساعت با مالزی، مدیران فدراسیون باید موارد را شبانه انتقال می‌دادند. آلومینیوم به‌جز مواردی در ورزشگاه، مشکلی برای مجوز حرفه‌ای ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رفتار نکونام کودکانه است! جلسه سرنوشت ساز استقلال با نکونام

دیگر خبرها

  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • نمایی زیبا از گله اسب‌های وحشی + فیلم
  • نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران
  • نمایی از اشتراک اقوام
  • منارجنبان یکی از آثار تاریخی اصفهان (فیلم)
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»
  • فیلم/نمایی تماشایی از عبور موشک‌های سپاه بر فراز مسجد الاقصی
  • مایورکا 0-1 رئال: پاسخ خفیف به قدرت‌نمایی سیتی
  • مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: استقلال مظلوم نمایی می کند
  • لحظه تیک آف هواپیما از نمایی جالب+ فیلم