Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: با رایزنی های انجام شده با دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر و وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار بخشی از این جشنواره در خارج از تهران و در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

وی افزود: بخش تجلی اراده ملی بخش مهمی از این رویداد سینمایی ایران است و با هماهنگی انجام شده تاکنون حضور 22 فیلم داستانی، 2 فیلم مستند و یک انیمیشن در این رویداد قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنواتی به برگزاری مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی در سوم اسفند ماه در آبادان با حضور اهالی سینما و مدیران سینمایی کشور در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت:جشنواره تجلی اراده ملی پس از سه سال بار دیگر با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی‌وششم فیلم فجر برگزار خواهد شد.

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در تهران برگزار می شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.

انتهای پیام /د

جشنواره فیلم فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خیرین در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جشنواره خیرین در ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، امروز شنبه ۲۵ فروردین در نشست خبری شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه در  جشنواره خیرین از ۳۱  خیر مدرسه ساز که در سال گذشته پروژه‌هایشان به اتمام رسیده است تجلیل و قدردانی خواهد شد، بیان کرد: وضعیت نیروی انسانی از ۱۴۸ هزار ۲۲۰ نفر در سال ۱۴۰۳و ۱۴۰۴ به ۱۹۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: میزان موالید در بازه نیمه دوم سال ۹۵ و نیمه اول سال ۹۶ تعداد ۱۷ هزار و ۸۹۸ نفر بوده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شاهد ثبت نام ۱۹ هزار و ۲۸۲ دانش آموز پایه اول بودیم.

موسوی‌نژاد گفت: میزان موالید در نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ تعداد ۱۶ هزار و ۸۱۰ نفر بوده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ انتظار ثبت نام ۱۸ هزار و ۸۵ نفر پایه اول را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۶۰ نیروی خرید خدمات آموزشی داریم، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل برای نیروی انسانی وضعیت نقل و انتقالات است لذا باید به گونه‌ایی باشد که مازاد و کمبود در ایم حوزه وجود نداشته باشد.
وی بیان کرد: ۲.۹ درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی در ۸.۴ درصد از مجموع کلاس‌های چند پایه با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر مدارس ابتدایی دولتی تحصیل می‌کنند که نشان از پراکندگی بالای در استان دارد.

موسوی نژاد افزود: ورودی نیروی انسانی به آموزش و پرورش سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در بخش آموزشی هزار و ۴۳ نفر خواهد بود که ۱۶۸ نفر از افراد متعهد به خدمت (فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان) و ۸۷۵ نفر نیز از محل ماده ۲۸ است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مهر ۱۴۰۳ خروجی از آموزش و پرورش استان سه هزار و ۲۳۲ نفر است در حالی که ورودی در همه بخش‌ها (آموزشی و تربیتی و....) تنها شامل هزار و ۴۸۰ نفر خواهد بود.

موسوی نژاد با بیان اینکه بیشترین آمار پذیرش مربوط به شهرستان طبس و بعد فردوس بوده است، اظهارکرد: از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین تعداد ۴۲ هزار و ۷۲۳ نفر در قالب هشت هزار و ۴۹۳ خانواده اسکان داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری
  • جشنواره بزرگ غذا در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد
  • برگزاری جشنواره خیرین در خراسان جنوبی
  • معتمدان اروند با مدیرکل صداوسیمای آبادان دیدار کردند