Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:01:55 GMT

قاتل برادر، خود را به پلیس شهر ایلام معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۴۵۶

قاتل برادر، خود را به پلیس شهر ایلام معرفی کرد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از تسلیم شدن یک مرد جوان به مقر پلیس که خود را قاتل برادرش معرفی کرده بود، خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: مرد جوانی به مقر کلانتری ۱۵ شهرک شهید کشوری ایلام مراجعه و راز قتل برادرش را فاش کرد که بلافاصله موضوع تحت رسیدگی و بررسی پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به هماهنگی های قانونی و قضایی و صدور مجوزات لازم اشاره کرد و افزود: واحدهای عملیاتی یگان امداد، کلانتری ۱۵ و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام و عملیات همه جانبه پلیس برای کشف این راز و روشن شدن موضوع آغاز شد.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: در بازجویی های تخصصی و جنایی اظهارات و جزئیات راز خونین قتل به وقوه پیوسته بنابر اعترافات متهم به دقت ثبت شد.
سرهنگ فتاحی با توصیف وضعیت جوی و هوای بارانی و صعب العبور بودن محل وقوع جنایت و تلاش پلیس تاکید کرد: ماموران با راهنمایی متهم پس از طی مسافت چند کیلومتری جسد مقتول را در زیر خاک در کوههای منطقه ماربره کشف و پس از مراحل اولیه قانونی به سردخانه پزشک قانونی انتقال دادند.
گفتنی است: قاتل مرد ۳۷ ساله و متاهل برادر ۳۱ ساله ی خود را به علت داشتن اعتیاد به مواد مخدر، بزهکاری، آزار و اذیت خانواده و ... در یک نقشه از قبل طراحی شده در عصر رور پنجشنبه گذشته به بهانه تهیه هیزم برای کباب در منزل به کوههای ماربره برده و بوسیله یک قبضه سلاح شکاری با شلیک 2 گلوله به پهلو و سر مقتول او را به قتل رسانده و سپس برای مخفی داشتن این راز خونین جسد را زیر خاک دفن می کند.
بعد از گذشت چند روز دچار عذاب وجدان شده و غم مرگ برادر او را وادار به تسلیم شدن و پرده برداشتن از قتل برادرش کرده است.
سرهنگ فتاحی در پایان هرگونه اخبار و شایعات دیگر در این رابطه را به شدت رد کرده و تاکید کرد: راز قتل به وقوع پیوسته کشف و موضوع پایان یافته اعلام می شود.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران