Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌گوید که کشورمان طی یک برنامه هشت ساله به دنبال جذب ۲۰ میلیون گردشگر است.

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کشورمان برای بررسی توسعه همکاری در زمینه جذب گردشگر، تبادل تجربه در خصوص صنایع دستی وایجاد ارتباط نزدیک با موزهای دو کشور به هلند سفر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سفر تاکید کرد: نمایشگاه گردشگری ایران در اوایل بهمن ماه، رویداد بزرگی است که بر جذب گردشگر خارجی توسط کشورمان تاثیر خواهد گذاشت.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در این سفر از نمایشگاه گردشگری اوترخت بازدید نمود و با رئیس این نمایشگاه ملاقات کرد. دکتر مونسان در این دیدار با اعلام اینکه هفته آینده در تاریخ سوم بهمن ماه نمایشگاه گردشگری ایران در تهران افتتاح خواهد شد، این رویداد را فرصت مناسبی برای رایزنی در خصوص گسترش مناسبات گردشگری با سایر کشورها از جمله هلند بر شمرد. وی همچنین با دست‌اندرکاران غرفه‌های ایرانی در این نمایشگاه گفتگو نمود و مسائل و دیدگاه‌های فعالان عرصه گردشگری کشورمان را دریافت کرد.

مونسان طی اظهاراتی در این نمایشگاه تصریح نمود: این نمایشگاه‌ها فرصت بسیار مناسبی را برای کشور مهیا می‌سازد تا بتوانیم داشته‌های خود را هرچه بیشتر معرفی کنیم. اعتقاد داریم که داشته‌های بی‌نظیر تاریخی و جاذبه‌های طبیعی در کشور وجود دارد که کمتر در داخل و به‌ویژه در خارج از کشور معرفی شدند. باید تلاش کنیم تا بتوانیم این داشته‌ها را معرفی کنیم تا این امر به ورود بیشتر گردشگر خارجی به کشورمان منجر گردد.

وی اضافه کرد، همه می‌دانیم که اقتصاد گردشگری در دنیا در طراز رتبه سوم اقتصاد جهانی قرار دارد و بسیاری از کشورها الان مسیر توسعه و پیشرفت را بر پایه توسعه صنعت گردشگری گذاشته‌اند و جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌ای را در این زمینه تدوین کرده که انشاالله بتوانیم براساس چشم انداز این برنامه، خود را به جذب ۲۰ میلیون گردشگر و ۲۵ میلیارد دلار درآمد ارزی ظرف ۸ سال اینده برسانیم و این امر میسر نخواهد شد مگر اینکه بتوانیم در بخش تبلیغات در حوزه گردشگری که بسیار مهم است سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم و از تجربه‌های جهانی در بخش تبلیغات و معرفی و برگزاری نمایشگاه بتوانیم به خوبی بهره بگیریم و در کنار این نمایشگاهها، بتوانیم با متصدیان تورهای خارجی متصل بشویم و بخش خصوصی را به بخش‌های خارجی متصل کنیم و این امر منجر به سفر توریست‌های بیشتری به کشورمان گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: پیش بینی می شود در نمایشگاه توانمدی های صادراتی ایران امسال بیش از یک میلیارد دلار قرار داد تجاری منجر به صادرات امضا شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارس خبرنگار اقتصادی خبرگزاری مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  امروز در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: روز جمعه هفتم اردیبهست دومین اجلاس همکاریهای اقتصادی ایران و آفریقا و روز شنبه هشتم اردیبهشت ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی با حضور مقامات عالی رتبه کشورمان و مقامات کشورهای مختلف  در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود.

وی افزود: 80 کشور در نمایشگاه نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که 40 کشور با مقامات عالی رتبه در کنار فعالان اقتصادی در این نمایشگاه شرکت دارند. 

ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: در این نمایشگاه 25 کشور اروپایی نیز حضور خواهند یافت که 12 کشور از اروپای شرقی هستند.رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: پیش بینی می شود بیش از 2 هزار بازرگان خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.وی گفت: عربستان نیز به همراه هیئتی عالی رتبه با حضور یکی از معاون زیر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

 وی بیان داشت : در نمایشگاه سال گذشته در نتیجه قراردادهای تجار ایرانی و خارجی در این نمایشگاه در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار صادرات تحقق یافت که در سال جاری با توجه به حجم گسترده تجار در سال جاری پیش بینی می شود بیش از یک میلیارد دلار صادرات را منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»