Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > تجاری - مالی - همشهری آنلاین:
درحالیکه دیروز قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و سکه کاهشی بود، امروز شرایط برعکس شد و افزایش قیمت را در بازار دلار و سکه تمام مشاهده کردیم.

به گزارش ایسنا، طلا در بازار امروز(سه‌شنبه 26 دي) مقداری افزایشی شده و هر گرم آن بیش از ۱۴۰ هزار تومان فروخته شد. هر مثقال طلا نیز ۶۰۸ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی روند کاهشی درپیش گرفته است.

در بازار ارز نیز دلار با حرکت صعودی مواجه شده است و ۴۴۳۰ تومان عرضه می‌شود. یورو ۵۵۰۰ تومان، پوند انگلستان ۶۰۸۳ تومان، لیر ترکیه ۱۲۰۰ تومان و یوان چین هم ۷۰۵ تومان قیمت دارند.

همچنین دلار مبادله‌ای ۳۶۵۵ تومان از سوی بانک مرکزی قيمت‌گذاری شده است.

نوع طلا قیمت تفاوت قیمت نسبت به روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴۰ هزار و ۳۶۶ تومان ۶۰۰ تومان افزایش مثقال طلا ۶۰۸ هزار تومان ۲۶۰۰ تومان افزایش اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۳۹ دلار ۴ دلار کاهش نوع سکه سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۹۷ هزار تومان ۲۰۰۰ تومان افزایش نیم سکه ۷۲۴ هزار تومان ۲۰۰۰ تومان کاهش ربع سکه ۴۱۸ هزار تومان ۲۰۰۰ تومان کاهش سکه گرمی ۲۸۱ هزار تومان بدون تغییر نوع ارز دلار آمریکا ۴۴۳۰ تومان ۲۵ تومان افزایش یورو ۵۵۰۰ تومان ۳۵ تومان افزایش پوند انگلستان ۶۰۸۳ تومان ۵۷ تومان کاهش لیر ترکیه ۱۲۰۰ تومان ۱۰ تومان کاهش یوان چین ۷۰۵ تومان بدون تغییر درهم امارات ۱۲۱۸ تومان ۱ تومان افزایش در همین زمینه: دوشنبه ۲۵ دی | طلا و ارز به سوی سراشیبی رفت خروج سکه از خانه‌ها | عرضه در بازار افزایش یافت یکشنبه ۲۴ دی | نرخ دلار از ۴۴۰۰ تومان هم گذشت، سکه طرح جدید ۷هزار تومان گران شد شنبه ۲۳ دی | قیمت یورو باز هم بالا رفت، دلار ۴۱ تومان ارزان شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا ارزان‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا با کاهش قیمت روبرو شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (سه‌شنبه) به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم نیز با ۵۰۰  هزار تومان کاهش به کانال ۳۹ میلیون تومان بازگشت و ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته، ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت قیمت شده است.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

کاهش قیمت در بازار داخل در حالی اتفاق افتاده که بر خلف روال هفته‌های گذشته که اونس جهانی سیر صعودی تندی به خود گرفته بود، اکنون از مسیر افزایش دور زده و پا در مسیر کاهش گذاشته است؛ در حالیکه روز دوشنبه هر اونس طلا ۲۳۴۶ دلار بود امروز با ۴۰ دلار کاهش به  ۲۳۰۶ دلار رسیده است.

براین اساس هر مثقال طلای آب شده نیز با ۳۹۰ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۰ هزار تومان کاهش سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت نفت نزولی شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟