Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت:دشمن با استفاده از فضای مجازی و بزرگنمایی شکافهای سیاسی کشور بدنبال زیر سوال بردن اصول، ارزشها و اعتقادات نظام اسلامی و اجرا نمودن اهداف شوم خود بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردارسرتیپ پاسدار حسین اشتری در گردهمایی سراسری جامعه طرح و برنامه نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت عملکرد این معاونت در سطح نیروهای مسلح گفت: معاونت طرح و برنامه یکی از معاونت های تاثیرگذار و راهبردی است که به عنوان قدرت عاقله و تصمیم گیر برای فرماندهان عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این معاونت در رشد و اعتلای سازمان نقش اساسی دارد، عنوان کرد: این معاونت در بالندگی و ارتقای هر سازمانی موثر است که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد.
سردار اشتری در ادامه به برخی از ماموریت های معاونت طرح و برنامه اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه بسترسازی تحقق مدیریت راهبردی و عملیاتی نمودن سیاست های کلان در سطح سازمان های مربوطه است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: معاونت طرح و برنامه باید در حوزه تامین و بهینه سازی منابع پایدار، چشم انداز آینده، آینده پژوهی و مهمتر از همه منضبط سازی موضوعات اقتصادی که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا است،   فعالیت بیش از پیش داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت سرپنجه ها و یگانهای اجرایی عنوان کرد: طرح و برنامه به عنوان قوه متفکر هر سازمان باید با راهبردهای بلند، نوآوری و ابتکارات را به صورت هدفمند در سازمانها دنبال کند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به اشتراکات و تفاوتهای پلیس در ایران و دیگر کشورها اشاره کرد و در این رابطه گفت: جایگاه پلیس در همه نقاط دنیا یک جایگاه رفیع و دارای اقتدار است که همه جهت حفظ هیمنه و اقتدار آن تلاش می کنند، چراکه اقدامات پلیس در راستای اقدامات کلان آن کشور و انتظام بخش امور است.

وی افزود: نقش پلیس در جمهوری اسلامی ایران به نسبت برخی کشورها بسیار گسترده تر است، زیرا مرزبانی، راهنمایی و رانندگی، و برخی حوزه های جرائم خاص که مبتنی بر شرع مقدس و یا الزامات عرفی و آسیب های اجتماعی است بر مسئولیت این نیرو می افزاید.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی ماموریت ناجا خاطرنشان کرد: کنترل بیش از ۸ هزار کیلومتر از مرزهای کشور بر عهده مرزبانی ناجا است. همچنین بیشترین سورتی پرواز را در میان نیروهای مسلح بالگردهای هواناجا انجام می دهند که این نیز مورد تایید ستاد کل نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رویکرد ما در حوزه مقابله با جرائم در وهله نخست برنامه ریزی جهت پیشگیری است و نیروی انتظامی در برخورد با مسائل به صورت پیشگیرانه عمل می کند.

وی با بیان اینکه دشمن با عبرتی که از ۸ سال دفاع مقدس گرفته است هیچ گاه حماقت حمله نظامی به ایران اسلامی را نخواهد کرد، تصریح نمود: امروز دشمنان ما بدنبال اجرای اهداف خود از طریق جنگ و تهدیدات نرم و نیمه سخت هستند.

سردار اشتری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و بزرگنمایی شکافهای سیاسی کشور بدنبال زیر سوال بردن همه اصول، ارزشها و اعتقادات نظام اسلامی و اجرا نمودن اهداف شوم خود بود، که با هوشیاری مردم و نیروی انتظامی در این مسیر ناکام ماند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان  با بیان این که تدبیر فرماندهی معظم کل قوا "اقتدار تواًم با عدالت و رافت"  است تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی به برکت خون شهدا، الطاف الهی و اشراف اطلاعاتی کامل، آمادگی پیشگیری و مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باتوجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که باید نیروی انتظامی فضای عمومی جامعه را سلامت حفظ کنند و اجازه ندهند که گناه در جامعه علنی شود، تا عفت عمومی در جامعه رعایت شود، اظهار کرد: دوستان در نیروی انتظامی به صحنه آمدند و می‌خواهند با تذکردادن و صیانت از حریم جامعه و فضای خانواده این مسئله در جامعه رعایت شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در فضای عمومی جامعه رفت‌وآمد می‌کنند، اذعان کرد: اگر خدای‌ناکرده جامعه سلامت لازم را نداشته باشد آسیب آن به خانواده‌ها می‌رسد.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان با اشاره به اینکه زیست عفیفانه و فضای امنیت اخلاقی باید در جامعه وجود داشته باشد، اظهار کرد: به همین دلیل در حال حاضر دوستان نیروی انتظامی به صحنه آمدند و نسبت به ناهنجاری‌های پوششی بدحجابی یا بی‌حجابی که در جامعه هست می‌خواهند ان‌شاءالله ورود پیدا کرده و تذکر بدهند.

وی در تصریح این موضوع گفت: این موضوع این‌گونه نیست که صرفاً در دستگاه انتظامی باشد؛ بلکه همهٔ دستگاه‌ها خصوصاً دستگاه قضائی استان هم جهت رعایت قانون در جامعه هماهنگ با همدیگر به صحنه آمدند.

حجت‌الاسلام مظاهری تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی، بسیج وسپاه، ستاد امربه معروف ونهی از منکربا محوریت دادگستری و دادستانی استان اصفهان در طرح مبارزه با بی‌حجابی و بدپوششی و جهت پیاده سازی عفت عمومی در جامعه در کنار پلیس هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی ضابط قضائی است و باقدرت‌تر از آن‌ها، مجموعه قضائی به صحنه آمدند و از نظر قضائی از این موضوع دفاع می‌کنند و با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند و همین منجر به دلگرمی گروه‌های مردمی شده که برای پیاده‌سازی قانون اقدام کنند.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان در ادامه به حضور نیروهای مردمی در این طرح اشاره کرد و گفت: درعین‌حال نیروها و گروه‌های مردمی نیز باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: آتش به اختیار باشید و آمرین به معروف در صحنه باشند و در چارچوب قانون و در ذیل قوانین جمهوری اسلامی وظایف خود را انجام دهند پا به پای مأموران انتظامی در این طرح حضور دارند.

وی تأکید کرد: این اتفاق خواهد افتاد؛ چون هم ما و گروه‌های مردمی به دوستان نیروی انتظامی اعلام آمادگی کردیم و هم بسیج اعلام آمادگی کرد که پشتیبان نیروی انتظامی هستند و در این زمینه همه با همدیگر دست به دست هم دادند که طبق مباحث قانونی و ابلاغی که وجود دارد فضای جامعه را به سلامت محیطی برسانیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکراصفهان تصریح کرد: مردم جامعه ما نیز اکثراً موافق این کار هستند و تعداد اندکی هم که نسبت به این موضوع در فضای غبارآلود شناختی قرار گرفتند و خدای‌ناکرده در پوشش و حجاب آنها ضعف ایجاد شده آن‌ها نیز با یک آگاهی دادن و مشاوره به لطف خدا آگاه می‌شوند و در این موضوع همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: انگشت شمار آدم‌های را داریم که کار آنها شکستن عفت جامعه و ایجاد ناهنجاری در جامعه است؛ چون تحت‌تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفتند و دانسته یا نادانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و فضای جامعه را به ناامنی و بی‌اخلاقی می‌کشاندند.

حجت‌الاسلام مظاهری ادامه داد: از لحظه آغاز طرح نیروی انتظامی اکثر افراد نشان دادند که یا خودشان رعایت می‌کنند یا تذکرات را به‌خوبی می‌پذیرند و مراعات می‌کنند الان دستگاه‌ها همه به‌خوبی پای‌کار آمدند و عزیزان ما در استانداری پای‌کار آمدند و باقوت دارند کار انجام می‌دهند.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان افزود: دولت تأکیدات مجددی در ادارات و سازمان‌های خود آورده است و در حوزه ابلاغیات گذشته تأکید مجدد کرده که باید این موارد رعایت شود و اینها یکپارچگی را می‌رساند.

حجت‌الاسلام مظاهری گفت: طبق قانون، وظیفه ستاد مطالبه‌گری و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که با همکاری گروه‌های مردمی از آغاز سال جدید در ایام نوروز، فعالیت‌های فرهنگی خوبی در جامعه ایجاد کردیم و در حوزه تذکر لسانی نیز گروه‌های مردمی تذکر در شأن شهروندان ایرانی داده‌اند.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی تنها نیست و با همکاری همه مجموعه‌ها کار پیش می‌رود و به حول و قوه الهی امیدواریم با استمرار این مسئله و حفظ آن، این در جامعه نهادینه شود و ما کمتر شاهد غفلت‌هایی که صورت می‌گیرد باشیم.

کد خبر 6081107

دیگر خبرها

  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران