Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:55:14 GMT

طرح مبارزه با رکود در بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۶۳۰

طرح مبارزه با رکود در بازار

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه رکود در بازار همه‌گیر شده است، گفت: اتحادیه‌های همگن از جمله اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان برای رفع رکود، طرح و برنامه‌هایی دارند.

به گزارش مشرق‌، مجتبی درودیان با بیان اینکه رکود در بازار پوشاک همه‌گیر و فراگیر شده است، گفت: اتحادیه‌های همگن از جمله اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان، اتحادیه پوشاک، اتحادیه خیاطان و کشباف با محوریت اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع رکود، طرح و برنامه‌هایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان افزود: به دنبال تشکیل کمپین «ایرانی، ایرانی بخر» به دستور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شده تا فروشگاه‌های عرضه کننده کالای ایران در تمام صنوف از جمله پوشاک، لوازم خانگی و ... برای شب عید به مردم معرفی شوند. 

* ادغام واحدهای تولیدی کوچک برای توسعه صادرات پوشاک

وی با تأکید بر اینکه اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان به حمایت بیشتر دولت نیاز دارند، اظهار داشت: یکی از طرح‌های در دست اجرا برای توسعه صادرات پوشاک، ادغام واحدهای تولیدی کوچک با یکدیگر تحت یک نام و برند است. 

درودیان گفت: با ادغام واحدهای تولیدی کوچک نه تنها هزینه‌ تولید کاهش می‌یابد، بلکه امکان تولید بیشتر برای حضور در بازارهای مختلف فراهم می‌شود.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند