Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@13:02:26 GMT

جذب شش پزشک متخصص توسط بیمارستان شهداء شهرستان ایذه

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۶۷۰

جذب شش پزشک متخصص توسط بیمارستان شهداء شهرستان ایذه

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، مازیار حسن زاده کیانی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص شهرستان ایذه و پیگیری مستمری که نماینده پرتلاش ایذه و باغملک داشت، 6  متخصص جدید جذب بیمارستان شهدای این شهرستان شد.

وی در ادامه گفت: یک جراح عمومی، یک متخصص زنان و زایمان، یک پاتولوژیست، دو  رادیولوژیست بصورت مشترک با بیمارستان باغملک و یک  متخصص طب اورژانس هستند  که با دریافت ابلاغ شروع بکار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار حسن زاده کیانی مدیرشبکه بهداشت و درمان ایذه در پایان از پیگیری و حمایت هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مساعدت نظری ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ورناصری معاون درمان دانشگاه تقدیر نمود.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک

ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌است.

یونس آزادپور امروز دهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دکتر پرستو بخشی چند ماه گذشته برای گذران طرح به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اعزام و از روز نخست سال ۱۴۰۳ به بیمارستان دلفان معرفی شده‌ بود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مشکلی در روز فوت این دکتر در بیمارستان ابن‌سینای نورآباد مشاهده نشده‌ و تلاش کادر درمان نیز برای احیای او نتیجه‌بخش نبوده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان اضافه کرد: همچنین هیچ‌گونه پیام تهدیدآمیزی از تلفن همراه دکتر بخشی در بررسی قضائی مشاهده نشده‌ و فقط جلد چند قرص در اتاق طبابت او پیدا شده‌است.

آزادپور بیان کرد: در این راستا پرونده‌ای اولیه مطابق موازین قانونی و به‌علت عدم اعلام نظریۀ پزشکی قانونی با عنوان مرگ مشکوک در شعبۀ بازرسی این شهرستان برای فوت دکتر بخشی تشکیل شده‌است.

وی تصریح کرد: هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌ و شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان ادامه داد: پروندۀ فوت این فرد به پزشکی قانونی لرستان ارسال شده‌است و نتیجۀ بررسی علت فوت این پزشک طی چند روز دیگر اعلام می‌شود.

آزادپور اظهار کرد: دکتر بخشی به‌دلیل فوت پدرومادر و برخی مشکلات به وزارت بهداشت برای انتقال طرح پزشکی از لرستان به تهران مراجعه کرده‌ اما موفق به تغییر محل طرح خود نشده‌است.

وی تصریح کرد: همچنین این پزشک فاقد هرگونه مشکلی در دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان اضافه کرد: بررسی‌های قضائی حاکی از طبابت مناسب دکتر بخشی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد بوده و با بررسی‌های محرمانه هیچ‌گونه گزارشی مبنی‌بر بی‌نظمی و بداخلاقی در روند طبابت این پزشک دریافت نشده‌است.

آزادپور خاطرنشان کرد: گروه‌هایی از تهران برای بررسی این پزشک در حال اعزام به لرستان است و در حال بررسی دقیق نحوۀ انتقال این پزشک از خرم‌آباد به دلفان هستیم.

وی اضافه کرد: اگر در بررسی‌های قضائی مشخص شود که نحوۀ انتقال دکتر بخشی از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به بیمارستان ابن‌سینای دلفان در احتمال خودکشی او اثرگذار بوده‌است با مسببان برخورد قضائی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: پیکر دکتر بخشی پس از بررسی‌های لازم به داماد خانواده‌شان تحویل شده‌است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک
  • جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • جزئیات جدید از فوت دکتر بخشی؛ ماجرای پیام‌های تهدیدآمیز چیست؟
  • علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
  • ثبت ۷۶۱۸ شکایت درمانی در سامانه ۱۹۰/ بررسی نبود پزشک متخصص
  • دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب