Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:05:20 GMT

کلینیک ویژه تخصصی در لاله آباد بابل احداث شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۳۷۳۰

کلینیک ویژه تخصصی در لاله آباد بابل احداث شود

بابل - نماینده مردم بابل در مجلس خواهان احداث کلینیک ویژه تخصصی در بخش لاله آباد شهرستان شد.

حسین نیازآذری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهدا زمین بسیار مناسب از سوی مردم بخش لاله آباد برای احداث کلینک ویژه تخصصی، وزارت بهداشت بر اساس وعده داده شده مردم منطقه را بیش از این در انتظار نگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هچنین خواستار تسریع در احداث بیمارستان جایگزین شهید یحیی نژاد و ساخت بیمارستان جامع زنان که مجوز آن صادر شده و مورد مطالبه مردم است، شد.

وی عنوان کرد: باید از گله مندی برحق مردم در رابطه با بیکاری،گرانی، معیشت، مبارزه با فساد اداری و رعایت عدالت درس عبرت گرفت و همگی با همدلی، تلاش مضاعف و استفاده از فرصت های موجود برای خدمت به مردم پاسخی محکم به کسانی  که با به آتش کشیدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار کردند، داده باشیم.

نیازآذری خواهان استقرار بخشداری در شهر امیرکلا شد و گفت:مردم شهر امیرکلا شهرستان بابل سال هاست برای استقرار بخشداری منتظر اجرای قانون تقسیمات کشوری هستند و باید وزارت کشور به مطالبه به حق مردم پاسخ دهد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: حدود ۲۲ سال پیش اجرای شبکه فاضلاب شهر بابل و ساخت فاز اول تصفیه خانه فاظلاب آغاز شده ومتاسفانه با توجه به سرمایه گذاری انجام شده بلا استفاده است و باید این موضوع رسیدگی و برای رفع مشکل و اقدام به احداث فاز دوم تصویه خانه اقدام لازم بعمل آید.

وی همچنین با اشاره به اهدا  ۱۰ هکتار از بهترین زمین موجود در شهرستان ازسوی مردم برای احداث مجتمع ورزشی افزود: متاسفانه به دلیل عدم اقدام جدی شاهد اعتراض مردم و درخواست بازپس گیری زمین اهدایی هستند انتظار می رود به مطالبه مردم به ویژه جوانان توجه جدی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد