Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- «ماندانا آکسونیان» به‌عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان دوره چگنی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه «ماندانا اکسونیان» به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دوره چگنی با حضور مهندس ابراهیمی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی و روسای ادارات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مهندس مرادی به صورت اجمالی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد چند ساله خود در حوزه فعالیت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی را ارائه کرد.

همچنین ابراهیمی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن تشکر از خدمات چندین ساله مهندس مرادی بر اهمیت تلاش هر چه بیشتر کارشناسان و روسای ادارات در همه عرصه های فنی و مدیریتی جهاد کشاورزی شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: شهرستان چگنی از نظر جایگاه در یک موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار داشته و جا دارد تا با همت بیشتر نسبت به بالاتر بردن جایگاه شهرستان از هیچ تلاشی فرو گذار نباشیم.

در ادامه ماندانا اکسونیان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چگنی با تشکر از حسن اعتماد دکتر بازدار ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان، فرماندار شهرستان چگنی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونین سازمان به ایشان در جهت خدمت به حوزه شهرستان چگنی، از زحمات مهندس مرادی مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی دوره چگنی تشکر کرد و خواستار تلاش و فعالیت مضاعف همه کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز سه گانه برای ارتقای سطح کمی و کیفی جایگاه شهرستان دوره چگنی در بخش کشاورزی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در روستای گردشگری پیران در شهرستان سرپل ذهاب انجام می‌شود افزود: شرایط آب و هوایی، استفاده از ارقام مناسب و جایگزینی کود بیولوژیک به جای شیمیایی از عواملی است که موجب شده است محصول گوجه سبز این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
بهرامی با اشاره به اینکه سطح باغات گوجه سبز این شهرستان ۲۰۰ هکتار است گفت: پیش بینی می‌شود امسال یک هزار تن گوجه سبز روانه بازار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: برداشت نوبرانه گوجه سبز در فصل بهار باعث اشتغال زایی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب شده است.

وی اظهار داشت: امسال به علت بارش تگرگ و باران محصول گوجه سبز غداران دچار خسارت‌های زیادی شد که از دست‌اندرکاران انتظار داریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده و باغداران را یاری کنند.

دیگر خبرها

  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب