Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار با حضور مدیر انتشارات معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه در بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر علمی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این کنگره به مدت دو روز در بندر بوشهر برگزار می شود که در روز اول، شرکت کنندگان در کارگاه های «بایدها و نبایدهای شعر آیینی»، «جریان شناسی شعر معاصر» و «فن بیان و مهارت های شعرخوانی» با حضور اساتید برجسته کشوری شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد اظهار کرد: بازدید از منزل شهید رئیس علی دلواری در شهر دلوار و گشت دریایی همراه با شعرخوانی روی دریا از برنامه های جانبی این کنگره است که در عصر روز اول برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار بخش ویژه شعرخوانی به صورت دکلمه نیز به کنگره اضافه شده است که در این بخش افرادی به عنوان برگزیده از سوی هیئت داوران انتخاب و از آن ها تقدیر می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه مالک اشتر بوشهر خاطرنشان کرد: اختتامیه کنگره فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سردار محبی مسئول معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه و جمعی از مسئولین استانی در مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوم ندسا برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این کنگره ها گامی مهم و تأثیرگذار در راستای نشر فرهنگ شعر و شعرخوانی ارزشی و انقلابی در کشور برداریم.

دبیر علمی ششمین کنگره سراسری شعر پاسدار اذعان کرد: رونمایی از سه نماهنگ انقلابی، اجرای گروه سرود سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و شعرخوانی نفرات برگزیده، داوران و مهمانان ویژه از جمله برنامه هایی است که قرار است در مراسم اختتامیه این کنگره برگزار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر