Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@00:54:13 GMT

واکنش محسن هاشمی دو شغله بودن صالحی امیری

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۴۰۰۷

خرداد: رئیس شورای شهر تهران به شائبه دو شغله بودن رضا صالحی امیری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک و شائبه دو شغله بودن وی، گفت: از زمانی که صالحی امیری وارد شهرداری شد مسئله حضورش در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی محمد علی نجفی - شهردار تهران - هم در یک برنامه تلویزیونی گفت که صالحی امیری یا باید شهرداری را انتخاب کند یا کمیته ملی المپیک را. هر چند که صالحی امیری عنوان کرده استفساریه از مجلس گرفته اما من آن را ندیده‌ام.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا صالحی امیری فرصت زمانی برای اداره معاونت اجتماعی و کمیته ملی المپیک را دارد یا نه، گفت: این بستگی به نجفی دارد که بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا نه؟ در حال حاضر قصد ورود جدی به این موضوع را نداریم اما اگر مسئله حضورش جدی‌تر شود شورا این مسئله را بررسی می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص تصویب لایحه دو فوریتی اجازه به شهرداری برای انتشار ۴۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت گفت: امروز این دو فوریت برای تعیین تکلیف مسئله مالی خط ۶ و ۷ مترو روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت در بودجه به شهرداری‌ها اجازه داده است که نسبت به انتشار اوراق مشارکت اقدام کنند، اظهارکرد: متاسفانه شهرداری در استفاده از این بند برای تامین اعتبار تاخیر داشته است و از آنجا که تا آخر سال فرصتی نمانده، این لایحه با قید دو فوریت در دستور کار شورا قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به دلیل فرصت کم مطالعه نسبت به لایحه دو فوریت حساس هستند، گفت: همه اعضای شورای شهر با کلیت این لایحه موافق هستند و خوشبختانه با رای بالا نیز تصویب شد.

برچسب ها: واکنش ، محسن هاشمی ، دو شغله ، صالحی امیری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، میثم صالحی دریافت کننده قدرتی باشگاه شهداب یزد، در بازی دیشب برابر شهرداری ارومیه تیم سابق و البته همشهریان خود به جز ست اول عملکردی خیره کننده داشت.

میثم صالحی که به زدن آبشار در شرایط سخت معروف است، بارها با اسپک های خود دفاع تیم شهرداری ارومیه را شکافت و برای تیمش امتیاز کسب کرد، او در این دیدار با کسب بیست امتیاز دومین امتیاز آور بازی پس از رضا رضایی بود.

میثم با این عملکرد باز هم نشان داد انگیزه های زیادی برابر شهرداری ارومیه دارد و این دیدار را برای خود مسابقه ویژه ای می داند. البته کار هنوز تموم نشده و شاید فردا شب بازهم باید منتظر درخشش او برابر شهرداری ارومیه باشیم.

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • میثم صالحی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران