Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کهنه کار اروپایی به تیم سوون سامسونگ کره جنوبی ملحق شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که تیم های شرق آسیا در حال حاضر مشغول آماده سازی و جذب بازیکنان برای مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا هستند، تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۸ با دژان دامیانوویچ قرارداد امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم مونته نگرویی و ۳۶ ساله که سابقه بازی مقابل استقلال ایران در مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد، در تیم های زیادی از منطقه شرق آسیا حضور داشته است. اینچئون یونایتد و اف سی سئول در کره و جیانگسو و بیجینگ گوان در فوتبال چین، تیم های قبلی او بوده اند و حالا بدل مونته نگرویی زلاتان ابراهیموویچ در آستانه آغاز پنجمین تجربه خود در فوتبال شرق آسیا است.

آمار ۲۷ گل زده در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا، دامیانوویچ را به سومین گلزن این تورنمنت در ۲۰ سال اخیر تبدیل کرده است. دژان در فصل پیش رو باید سوون سامسونگ، تیم سوم فصل گذشته لیگ کره را در فصل آتی و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟

نکته مهم فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران عدم‌دعوت از بازیکن باتجربه و پا به سن گذاشته است.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 29 بازیکن را برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

نسبت به آخرین فهرست تیم ملی در جام ملت‌های 2023 آسیا 11 بازیکن جدید دعوت شده‌اند که شامل آرشا شکوری، امید نورافکن، امین حزباوی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، اللهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی، حسین گودرزی و سعید سحرخیزان می‌شوند.

نکته قابل توجه اینکه قلعه‌نویی روی نام چند بازیکن باتجربه و البته مُسن خط قرمز کشیده است. احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارند و قلعه‌نویی ترجیح داده است به‌جای آنها به نفرات جدید میدان دهد.

به گزارش تسنیم تیم ملی ایران روزهای 2 و 7 فروردین 1403 در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر ترکمنستان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال ایران در برابر باشگاه متالیست خارکوف اوکراین متوقف شد! اتفاق عجیب در سفر تیم ملی فوتبال

دیگر خبرها

  • ۵ شخصیت خبرساز فوتبال ایران در ۱۲‌ماه گذشته چه کسانی بوده‌اند؟
  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است
  • خط و نشان کاتانچ برای قدرت‌های فوتبال آسیا
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • خبر‌های خوب برای استقلال در راه است
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد