Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهشهر- دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت با حضور اساتید داخلی و خارجی در بهشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمدزاده رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران بعدازظهر سه شنبه در حاشیه همایش بین المللی صنعت برق، برگزاری این همایش را راهی برای تبادل اطلاعات و دانش این حوزه دانست که به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار است و افزود: برگزاری همایش، نمایشگاه، کارگاه‌های علمی تخصصی و اگاهی از آخرین یافته‌های برق از جمله برنامه‌های این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی این همایش هم در سخنانی گفت: دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر، ۲۶ و ۲۷ دی ماه میزبان دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت است.

نبی الله رمضانی افزود: افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت امروز انجام و تا فردا ۲۷ دی ماه جاری با حضور مسوولان کشوری و استانی و سخنرانی چهره‌های برتر دانشگاهی داخل و خارج از کشور در دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: این کنفرانس بین‌المللی از معتبرترین گردهمایی‌های اندیشمندان و اساتید حوزه حافظت و اتوماسیون سیستم قدرت به شمار می‌رود که در آن دستاوردهای تحقیقاتی و موفقیت‌های صنعتی این حوزه معرفی خواهد شد.

دبیر این همایش افزود: برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه به‌منظور معرفی توان فنی- تخصصی و تولید سازمان و شرکت‌های داخلی از جمله برنامه‌های این همایش بین‌المللی است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ۵ عنوان کارگاه آموزشی توسط مجرب‌ترین متخصصان و مدیران شرکت‌های صنعتی و همچنین متخصصان برگزار است.

رمضانی گفت: با توجه به اینکه این همایش از ادغام کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت و کنگره بین‌المللی اتوماسیون صنعت برق است؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی بحث و تبادل نظر تخصصی در زمینه چالش‌های اتوماسیون، توسط مدیران و خبرگان صنعت اتوماسیون سیستم قدرت از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.

دبیر این همایش افزود: برای برپایی نمایشگاه جانبی این همایش هم ۱۰ غرفه در نظر گرفته شده است تا شرکت‌ها و مؤسسات در این نمایشگاه‌ها، توان فنی- تخصصی و تولید سازمان و شرکت‌های داخلی را به معرض نمایش قرار دهند.

وی گفت: ۸۰ مقاله به این همایش ارائه شد که ۲۴ مقاله به صورت شفاهی و ۸ مقاله به صورت مقاله و در قالب پوستر ارائه می‌شود.

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون برق در دانشگاه علم و فناوری مازندران امروز و فردا ۲۶ و ۲۷ دی ماه در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر برگزار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سه‌شنبه تایید کرد که مدیرکل این نهاد رافائل گروسی برای دیدار با مقامات ایرانی ششم تا هفتم مه (۱۷-۱۸ اردیبهشت) به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بهروز کمالوندی دیروز از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران در ا‌وایل هفته آینده خبر داد.

براساس اعلام کمالوندی، مدیرکل آژانس در این سفر ضمن شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران با مقامات ایرانی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران قرار است ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند