Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: ۴۰ دانش‌آموز پسر این استان در ۲۷ دی ماه سال جاری به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

ساسان کرمی در گفت‌وگو با قدس آنلاین در قزوین با اشاره به طرح زائران مهر اظهار داشت: این طرح در قالب برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه دانش‌آموزان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی از سوی شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین در این استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان نخبه، زیارت‌ اولی و دانش‌آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند، در قالب طرح زائران مهر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۴۰ دانش‌آموز پسر این استان روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه سال جاری به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

کرمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سفر تصریح کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی، بازدید از موزه و مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر است.

این مسئول عنوان کرد: ۴۰ دانش‌آموز از شهرهای قزوین، آبگرم، آوج برای زیارت حضرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین یادآور شد: هر کاروان زائران مهر دارای یک مسئول کاروان، یک روحانی و دو مربی بوده که در طول سفر همراه دانش‌آموزان هستند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • آغوش باز باغستان سنتی قزوین برای آیین «پنجاه‌به‌در»
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام