Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز سه شنبه بیست و ششم دی ماه با اجرا در تالارهای مختلف ادامه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه ها و هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در بخش های مختلف سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در روز سه شنبه بیست و ششم دی ماه میزبان مخاطبان و علاقمندان موسیقی در پنج تالار پایتخت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، سالن همایش های ایرانیان هر کدام دو اجرا و در فرهنگسرای نیاوران یک اجرا برگزار می شود.

در این گزارش اجرای گروه های موسیقی در تالارهای مختلف را در روز هفتم سی و سومین جشنواره موسیقی فجر بررسی می کنیم.

در تالار وحدت ریکاردو ریبرو از کشور پرتغال در ساعت 18:30 و ارکستر "نغمه باران" به رهبری نزهت امیری ساعت 21:30 روی صحنه می روند.

 
ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی ساعت 18:30 و ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما به رهبری سهراب کاشف ساعت 21:30 در تالار رودکی برگزار می شود.  
 
گروه "گام" و گروه "داتار" در برج آزادی ساعت 18:30 و 21:30 در برج آزادی با مخاطبان دیدار می کنند.
 
در فرهنگسرای نیاوران گروه وحید اسداللهی ساعت 21:30 میزبان مخاطبان است. 


گروه ماکان بند در سالن همایش ایرانیان ساعت 19:00 و گروه پازل بند در ساعت 22:00 برای طرفداران خود کنسرت برگزار می کنند. 

انتهای پیام/ 
 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان