Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-07@10:51:46 GMT

عقب‌نشینی شل از صنعت نفت عراق ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۴۹۴۴

عقب‌نشینی شل از صنعت نفت عراق ادامه دارد

شرکت شل برای فروش سهم خود در یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های نفتی عراق به یک شرکت ژاپنی، به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز از دوبی، سخنگوی شرکت انگلیسی-هلندی شل دیروز (دوشنبه، 25 دی‌ماه) اعلام کرد: برای فروش سهم 20 درصدی این شرکت در میدان نفتی غرب قرنه-1 با شرکت ژاپنی ایتوچو به توافق رسیده است.

این سخنگو گفت: ایتوچو و شل برای واگذاری سهم شل در میدان نفتی غرب قرنه -1 به توافق رسیده‌اند و اکنون برای به دست آوردن مجوزهای لازم از دولت عراق تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مسئول ارشد عراقی پیش از این اعلام کرده بود که دولت عراق با فروش سهم 20 درصدی شل در میدان غرب قرنه 1 به شرکت ایتوچو موافقت کرده است.

شرکت شل به تازگی سهم خود را در میدان مجنون عراق که از دیگر میدان‌های بزرگ این کشور است، واگذار کرده بود.

میدان غرب قرنه -1 که بهره برداری از آن به عهده شرکت آمریکایی اکسون موبیل است، اکنون روزانه 405 هزار بشکه نفت تولید می‌کند.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع