Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:28:33 GMT

عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۲۸۰

دادستان قزوین از پلمب عوارضی قزوین-زنجان و ممنوعیت اخذ عوارض در این محور خبر داد. ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین درباره علت ممنوع شدن اخذ عوارض در این محور تا اطلاع ثانوی با اشاره به اینکه در نه ماهه امسال تلفات در این محور با رشد ۲۴ درصدی مواجه بوده است گفت: متاسفانه در نه ماهه گذشته امسال شاهد  ۴۶ نفر فوتی در این محور بوده ایم که طبق نظر کارشناسی حدود ۹۰ درصد عامل این تلفات متوجه مشکلات زیر ساختی جاده و عدم توجه به مرمت و بهسازی مسیر از سوی شرکت متولی این آزادراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این در حالی است که روزانه به صورت میانگین ۱۷۰ میلیون تومان عوارض از طریق این عوارضی از مردم اخذ می شود و در مقابل کمترین توجهی به مرمت و بهسازی، رفع چاله ها، بهبود سیستم روشنایی، روکش آسفالت و ... نشده است.
صادقی تاکید کرد: پیش از این با ارسال نامه به مسئولان شرکت دولتی که متولی و مسئول عوارض این محور مواصلاتی است و عوارض را از مردم دریافت می کند خواستار رفع نواقص شده بودیم اما توجه چندانی نشده بود.
این مقام قضایی با تاکید بر اینکه برخی نارضایتی های مردم از بی توجهی متولیان به چنین مواردی شکل می گیرد گفت:این محور پرتردد ۲۰ سال است که مورد بهره برداری قرار گرفته و بسیار ضروری است که حداقل بخشی از حجم عوارض دریافتی از مردم در این محور صرف مرمت و ایمن سازی آن شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: عوارضی ، آزاد راه ، قزوین ، زنجان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

گزارش آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را از رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.

حجم فایل صوتی:1.17M | مدت زمان فایل صوتی :00:01:13 دانلود فایل صوتی آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران