Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:06:05 GMT

فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه مغفول مانده است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۳۴۲

فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه مغفول مانده است

گرگان – مدیرعامل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: متاسفانه فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل در جامعه مغفول مانده و نیاز است تا دستگاه‌های مختلف در استان گلستان تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری ظهر سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گلستان، اظهار کرد: امسال ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تدوین سند جامع پدافند غیرعامل در استان گلستان جذب کردیم که خط راهبردی برای دستگاه‌های اجرایی در مقابله با مشکلات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم بتوانیم حساسیت‌ها را شناسایی و سیاست های سازمان پدافند غیرعامل را در استان گلستان اجرا کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل در جامعه مغفول مانده و نیاز است تا دستگاه‌های مختلف در استان گلستان تلاش بیشتری برای فرهنگ سازی، معرفی و ضرورت این حوزه انجام دهند.

تجری ادامه داد: در طول سال بیش از هزار برنامه در راستای فرهنگ سازی و معرفی اهمیت پدافند غیرعامل در گلستان اجرا می‌شود که دستگاه‌های اجرایی استان هم در آن مشارکت دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مد خوب، مد بد!
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است