Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار فارس گفت: انقلاب اسلامي ايران با وحدت کلمه درکنار رهبري برجسته و بي نظير امام راحل به ظهور رسيده است بنابراين برگزاري مراسم بزرگداشت پيروزي انقلاب نيز بايد بر اساس تقويت وحدت در ميان آحاد مردم جامعه باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، مهندس اسماعيل تبادار در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه اين مراسم بايد با نگاه ژرف و برنامه ريزي دقيق برگزار شود، ايام الله دهه فجر همواره نماد برجسته وحدت دانست و افزود: انقلاب اسلامي ايران با وحدت کلمه درکنار رهبريبرجسته و بي نظير امام راحل به ظهور رسيده است بنابراين برگزاري مراسم بزرگداشت پيروزي انقلاب نيز بايد بر اساس تقويت وحدت در ميان آحاد مردم جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس تبادار با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ايران متعلق به همه اقشار و سلايق و ديدگاه هاي مختلف است، خاطر نشان کرد: همه آحاد جامعه به رغم اختلاف ديدگاه ها دل در گرو اين نظام دارند و خواهان قدرت روزافزون کشور در عرصه هاي مختلف هستند.
نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اينکه بيان و ارائه خدمات جمهوري اسلامي در دهه فجر از اهميت ويژه اي برخوردار است، گفت: نکته شاخصي که در کنار اين موضوع بايد تببين و تعريف شود اين است که نظام جمهوري اسلامي در بحران ها و گرفتاري هاي متعددي از جمله جنگ 8 ساله و تحريم هاي طولاني توانسته است خدمات بي شماري را به مردم ارائه دهد که نشان دهنده اهميت استقلال در جهان بيني انقلاب اسلامي است.
وي در ادامه افزود: البته هر زمان که به مصلحت مردم، نظام، اسلام و منافع ملي باشد؛ رويکرد حکيمانه و عالمانه جمهوري اسلامي ايران همواره بر اساس تعامل مثبت با جهان تعريف شده است.
مهندس تبادار همچنين با بيان اينکه مردم صاحبان اصلي انقلاب و نظام هستند و کشور نيز همه بحران ها را به پشتوانه مردم پشت سر گذاشته است بر مردمي بودن بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي از کميته هاي 24 گانه ستاد برگزاري مراسم دهه فجر انقلاب اسلامي در استان فارس خواست برگزاري اين مراسم را با تکيه بر مردم برگزار کنند.
وي ايجاد نشاط و اميدواري و پرهيز از ترويج بذر نا اميدي در جامعه را يکي از وظايف مهم کميته هاي برگزار کننده مراسم دهه فجر دانست و افزود: زماني که اميدواري در جامعه گسترش يابد مجال و فرصت بيشتري براي خدمت رساني به مردم در اختيار مسئولان قرار خواهد گرفت.
استاندار فارس با بيان اينکه محافل هنري و برنامه هاي مردمي بايد براي معرفي خدمات دولت مغتنم شمرده شود، بر ايجاد وحدت در دهه فجر تاکيد و خاطر نشان کرد: همه برنامه هايي که درايام الله دهه فجر برگزار مي شود به ويژه سخنراني ها بايد بر اساس ايجاد و تقويت وحدت بيش از پيش در جامعه باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه

 معصومه توکلی مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه آئین بزرگداشت روز روانشناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات سلامت، مشاوره و روانشناسی توسط دستگاه‌های مختلف در ستاد‌های مختلف در حال انجام است، اما موضوع این است که کفایت و جامعیت آنها به جایی نرسیده است که بتوانند به اندازه کافی در دسترس  مردم باشند و از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در این راستا وجود دارد تعرفه خدمات مشاوره و روانشناختی  است، افزود: همانگونه که در جریان هستید علیرغم اینکه تعرفه این خدمات بالا نیست و طبق مصوبه هیئت وزیران اعلام می‌شود، اما از آنجا که برای نتیجه گیری از موضوع مراجعه به روانشناس نیازمند این  هستیم که چندین جلسه  در برخی مواقع ۱۰ تا ۱۲ جلسه  مراجعه کنیم این رقمی که فرد باید بپردازد بالا است.

مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: بیمه خدمات مشاوره و روانشناسی یکی از درخواست‌هایی است که جامعه روانشناسی دارند و تلاش شده کار‌هایی انجام شود که متاسفانه اکنون بسیار محدود و قلیل است.


توکلی عنوان کرد: حتما نیاز است که نظام بیمه دقیق کامل و جامع همانگونه که در نظام بیمه‌ای سلامت جسم است در سلامت روح نیز اتفاق بیفتد.


وی با بیان اینکه اثر بخشی خدمات همواره مورد توجه بوده است، بیان کرد:  خدماتی که قرار است به آحاد مردم ارائه شود باید اثر بخش بوده و نیاز آنها را مرتفع کند در امر مشاوره اینکه فرد  بخواهد بهره کافی ببرد نیازمند  مداومت است.

توکلی عنوان کرد: مانند بیماری جسمی که مراجعه می‌کنید و  برای درمان تا مدتی باید تحت نظر باشید در مداخله خدمات روانشناختی هم  همین گونه است، متاسفانه مردم خیال می‌کنند با یک بار مراجعه به روانشناس به صورت کامل مشکلشان برطرف می‌شود در صورتی که مسئله بهداشت روان بسیار پیچیده‌تر از مسائل جسمی است  و می‌طلبد که به این موضوع دقیق‌تر فکر کنیم.

وی گفت:  باید برای افرادی که نیاز به مداخله روانشناختی دارند  و بضاعت پرداخت این هزینه را ندارند تدابیری اتخاذ شود.

مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور، افزود: ما در سازمان بهزیستی خط مشاوره ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲شب خدمات رایگان مشاور تلفنی به آحاد مردم ارائه می‌دهد این خدمات بدون اینکه فرد بخواهد اسمش را اعلام کند و یا اطلاعاتی از خود ارائه بدهد انجام می‌شود.

توکلی با اشاره به اینکه خدمات دقیق و کامل مشاوره باید حضوری انجام شود، افزود:  بهزیستی برای مشاور حضوری نیز به اقشار نیازمند مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

وی اظهارکرد: سند خدمات جامع سلامت روان و  موضوعات مرتبط با آن در کشور از چندسالی که منقضی شده ابلاغ مجدد این سند که وظایف هر دستگاه در آن نوشته شده میتواند کمک  کند که‌همه دستگاه‌ها بینشان هم افزایی انجام شود و در کنار هم خدمات بهتری ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است