Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ سرمربی است که کمتر علاقمند به ریسک دارد و هماهنگی و اصرار به تاکتیک مورد نظرش رفتاری است که همواره داشته است اما حکایت پرسپولیس روز پنجشنبه و بازی در برابر گسترش که هفته به هفته اوج می گیرد فرق دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ سرمربی است که کمتر علاقمند به ریسک دارد و هماهنگی و اصرار به تاکتیک مورد نظرش رفتاری است که همواره داشته است که بی گمان این خصیصه ای است که اکثر سر مربیان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعنوان مثال پپ گواردولا در بازی در مقابل لیورپول حتی بعد از پرس شدید قرمز پوشان آنفیلد همچنان بازی سازی را از خط دفاعی شروع می کرد همان کاری که در بارسلونا و بایرن مونیخ هم انجام می داد اما حکایت پرسپولیس روز پنجشنبه و بازی در برابر گسترش که هفته به هفته اوج می گیرد فرق دارد.

سوال اول:

آیا تغییری در خط دفاعی صورت می گیرد؟ خط دفاع ایده آل برانکو ایوانکوویچ با حضور ماهینی در راست و شجاع و سید جلال در مرکز و انصاری در سمت چپ است اما این خط دفاع با توجه به آمادگی صادق محرمی در دفاع راست در بازی با سیاه جامگان به ترکیب قبلی اش بر می گردد؟ آیا این امکان وجود دارد که محرمی در راست باشد و ماهینی به چپ رود و با توجه به غیبت دو هافبک تدافعی انصاری بعنوان مهره ای در جلوی سید جلال و شجاع بازی کند و وظایف ربیع خواه را انجام دهد؟

سوال دوم:

پرسپولیس پس از مدتها از دو بازیکن محروم به نامهای کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه دارد. گزینه اولی که به اذهان می رسد این است که برانکو تغییر سیستم دهد و دو باره به سیستم ۲-۴-۴ لوزی برگردد و احمد نور الهی را بعنوان راس پایین و نزدیک به خط تدافعی استفاده کند.
گزینه دوم همان گونه که در سوال اول مطرح شد استفاده از زوج انصاری و نور الهی در میانه زمین است که در این صورت مسلمان به سمت راست خط میانی می رود و احمد زاده روی نیمکت می نشیند.
گزینه سوم می تواند با توجه به دوندگی های بی امان سیامک نعمتی از زوج نور الهی و نعمتی در میانه میدان بهره گرفته شود که از وزن و قد مناسبی برای جانشینی کمال و ربیع خواه بر خوردار هستند.

سوال سوم:

رفتن طارمی تکلیف را در خط حمله روشن کرد و دیگر کسی منتظر او نخواهد بود اما زوج منشا و علیپور که تا به امروز بهترین خط حمله لیگ را صاحب هستند نیاز به پشتیبانی آیا در این بازی تئوری موفق بازی با پارس جنوبی دو باره استفاده می شود و ممکن است در دقایق مصلح به خط حمله رود؟ آیا مردانی چون آدام همتی و علوان زاده که در دقایقی در این فصل به میدان رفتند مجال حضور خواهند یافت؟

در هر حال باید به انتظار تغییرات برانکو نشست و دید که سورپرایز او چه خواهد بود.

تورج عاطف- خبرگزاری پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، خبر بد برای بارسا در مورد فرانکی دی یونگ. تست‌های پزشکی که بعدازظهر امروز روی این بازیکن هلندی انجام شد، تأیید می‌کنند که او از پیچ‌خوردگی درجه دو در مچ پای راست خود رنج می‌برد، مشکلی که او را حدود پنج هفته از میادین دور خواهد کرد. 

بنابراین دی یونگ دیگر در فصل جاری برای بارسا به میدان نخواهد رفت ولی او می تواند در یورو 2024 تیم ملی هلند را همراهی کند.

ستاره هلندی درست قبل از نیمه اول، در دوئل با فده والورده روی زمین افتاد و مچ پای راست خود را گرفت. همان منطقه ای که در مارس گذشته مصدوم شده بود. او در ابتدای فصل نیز یک مصدوم مچ پا داشت و اخیرا هم نزدیک به 5 هفته دور از میادین بود.

دی یونگ مطمئناً دیدارهای بارسا مقابل والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا را از دست خواهد داد. خبر خوب برای هلندی ها اینکه مشکل او قبل از یورو 2024 برطرف می شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد