Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@10:32:32 GMT

بازگشت آرامش به بازار نهاده‌های دامی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۵۹۷

بازگشت آرامش به بازار نهاده‌های دامی

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از کاهش قیمت نهاده های دامی در بازار خبر داد و گفت: آرامش در بازار نهاده ها برقرار شده است.

سید احمد مقدسی، با بیان اینکه آرامش در بازار نهاده ها برقرار و تنش افزایش قیمت متوقف شده است، اظهارداشت: هم اکنون قیمت ها در بازار روند کاهشی دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر ، وی با اشاره به اینکه شرکت نهاده های دامی جاهد حدود یک ماهی است که برای تعادل بخشی به وضعیت بازار، کنجاله سویا توزیع می کند، گفت: در همین راستا شرکت پشتیبانی امور دام نیز بیش از یک ماه است توزیع جو و ذرت را برای مرغداران و از هفته گذشته برای دامداران آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت کنجاله سویا پیش از این تا ١٨٩٠ تومان هم رسیده بود، افزود: شرکت نهاده های دامی جاهد این نهاده را به قیمت ١٧٠٠ تومان توزیع می کند و هم اکنون نرخ آن با ١٥٠ تومان کاهش نسبت به روزهای گذشته به ١٧٤٠ تومان رسیده است.

مقدسی اضافه کرد: قیمت ذرت هم که پیش از این به ١١٤٠ تومان رسیده بود با ٢٣٥ تومان کاهش در بازار ٩٠٥ تومان عرضه می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • ردپای آرامش در بازار‌ها