Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان شرقی با صدور پیامی با بازماندگان حادثه کشتی سانچی همدردی کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در این پیام که از سوی اسقف 'گریگور چیفتچیان' خلیفه کل ارامنه آذربایجان شرقی ارسال شده آمده است:

"با نهایت تاسف و تاثر جان باختن شهادت‌گونه خدمه تلاشگر نفتکش سانچی را بر اثر حادثه دردناک آتش‌سوزی و غرق شدن این نفتکش به حضور مقام معظم رهبری،‌ ریاست محترم جمهوری، خانواده‌های داغدار آن عزیزان و کلیه هموطنان تسلیت عرض نموده،‌ از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان عرصه‌ی خدمت، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
  شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی در مناسبت‎های مختلف ملی و دینی پیام‎های تبریک و تسلیت و بیانیه صادر می‌کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

دیگر خبرها

  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • ابراز همدردی ایران با دولت و ملت عمان
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • همدردی رئیس جمهور ماداگاسکار در پی حمله به کنسولگری ایران
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با ملت ایران
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • ابراز خرسندی مردم آذربایجان شرقی از سیلی به اسرائیل
  • ضرورت سرعت عمل در اطلاع رسانی و روایت خدمت