Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق مصوبه ای مبنی بر افزایش 10 درصدی حقوق اشخاصی که ماهیانه 5 میلیون تومان حقوق می گیرند، نداشته است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی اصغر یوسف نژاد درخصوص مصوبه مربوط به افزایش حقوق کارکنان در سال آینده افزود: اینکه در برخی از رسانه ها جداولی مبنی بر نحوه محاسبه حقوق کارمندان در سال آینده، منتشر شده غیرقابل قبول است و کمیسیون تلفیق در این رابطه مصوبه ای نداشته و اختیار این کار به دولت واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کمیسیون تلفیق مصوبه ای مبنی بر افزایش 10 درصدی حقوق اشخاصی که ماهیانه 5 میلیون تومان حقوق می گیرند، نداشته است.
یوسف نژاد افزود: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، افزایش حقوق کارمندانی که ماهیانه بالاتر از 5 میلیون تومان حقوق می گیرند در سال آینده منتفی شده است.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصریح کرد: کمیسیون تلفیق بودجه تصمیمی درخصوص جزئیات نحوه محاسبه حقوق در سال آینده اتخاذ نکرده و براساس مصوبه کمیسیون متوسط رشد حقوق و مزایای مستمر کارکنانی که در سال 96 کمتر از 50 میلیون ریال است به صورت پلکانی نزولی به میزان 10 درصد باشد به نحوی که میزان رشد 18 درصد خواهد بود.
سیام*3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷ همت به طرح دارویار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت سلمان اسحاقی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از موضوعات مهمی است که در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد و برای تحقق این مهم باید هماهنگی هایی میان متولیان یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با محوریت سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام شود و این مساله مهم دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسحاقی افزود: بحث معیشت کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و استفاده از ظرفیت این نیروها و تعرفه گذاری پرستاری از جمله مسائل و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بود .همچنین استفاده از ظرفیت برنامه هفتم و بودجه 1403 در پیشبرد اهداف نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مشکلات حوزه سلامت توسط کمیسیون بهداشت به گونه‌ای است که در پی نشست کمیسیون بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، ۷ همت بابت پرداخت مطالبات ذی نفعان اصلی یعنی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش اختصاص یافت که اتفاق مثبتی در زمینه تامین دارو ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • تاثیر تعطیلی پنجشنبه‌ها در حقوق کارگران
  • وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟