Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@16:23:33 GMT

آزادسازی 5روستای دیگر در حلب

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۶۸۷

ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش در جنوب استان ادلب 5 روستای دیگر را از تروریستهای جبهه النصره پس گرفتند. ناطقان: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف جنوبی حلب همچنان با تروریستهای جبهه النصره درگیر هستند.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که ارتش سوریه توانسته است روستاهای «البطرانة، جفر منصور، عوینات کبیرة، عوینات صغیر و مرحمیة» را آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیروهای مقاومت ظهر امروز موفق شدند کنترل ارتفاعات «تل الشهید» را به دست گیرند.

در واقع تسلط بر این ارتفاعات سبب شد که این روستاها از نظر آتشباری ساقط شده به شمار رفته و با عملیات ارتش، آزاد شود.

در همین راستا، نیروهای مقاومت شامگاه گذشته از شهرک «تل الضمان» واقع در ریف جنوبی حلب، محور عملیاتی جدیدی به سمت فرودگاه نظامی «أبو الظهور» آغاز کردند.

ارتش سوریه دو روز پس از آزادسازی تل الضمان و تأمین امنیت روستاهایی که در شرق جاده منتهی به «خناصر» واقع شده، عملیاتی به سمت ارتفاعات راهبردی تل الشهید آغاز کرده بود.

تل الشهید با فرودگاه ابوالظهور 12 کیلومتر فاصله دارد.

ارتش سوریه به پیشروی خود از سمت این ارتفاعات ادامه داد و شامگاه گذشته موفق شد کنترل بخش شرقی و جنوبی شهرک «العوینات» را به دست گیرد. منبع: فارس برچسب ها: آزادسازی ، حلب ، تروریستها

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت

یک منبع در جنبش حماس از حضور میدانی یحیی السنوار در غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت خبر داد؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اتفاق را به منزله شکست این رژیم و کابینه جنگ آن دانستند.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افشا کرد «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در غزه به تازگی از مناطق درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش اشغالگر بازدید کرده و با تعدادی از نیروهای این جنبش روی زمین و نه در تونل‌ها دیدار کرد.

این منبع در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «العربی الجدید» اظهار کرد: در رایزنی‌هایی که به تازگی میان سران جنبش در داخل انجام شد، السنوار، رئیس حماس در خارج را از شرایط مقاومت در نوار غزه آگاه کرده و بر اساس آمار و گزارش‌های میدانی دقیق بر موضعگیری قدرتمند مقاومت و صلابت و اقتدار آن در مواجهه با نیروهای رژیم اشغالگر تاکید کرد.

روز دوشنبه روزنامه «نیویورک تایمز» آمریکا به نقل از چند مسوول رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره قدرتی که حماس پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه از آن برخوردار است، نوشت.

برخی مسئولان سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفتند حماس و دیگر تشکل‌های مسلح فلسطین هنوز توانایی‌های متعددی روی زمین و زیر آن داشته و هنوز توان بسیاری برای مقاومت و ادامه دادن به جنگ دارند.

این منابع افزودند: «حدود چهار تا ۵۰۰۰ نیرو در شمال غزه با وجود محاصره شدید در تمامی مناطق آن مقاومت کردند، در حالی باور داشتیم این دلیل برای ضعف و تسلیم شدن کافی است».

السنوار در میدان حاضر است

منبع آگاه حماس در ادامه و درباره مطالبی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی در مورد السنوار منتشر می‌کنند، گفت: اینکه گفته می‌شود السنوار در تونل‌ها منزوی و پنهان شده، تنها ادعایی از سوی نتانیاهو و دستگاه‌هایش با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست او در تحقق اهداف اعلام شده برای حمله به غزه در برابر افکار عمومی اسرائیل و هم‌پیمانان آن است و السنوار به عنوان رهبر جنبش، در حال انجام کار خود در میدان نبرد است.

پس از تایید صحت خبر حضور السنوار در خیابان‌های غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت و بازدید او از مناطق درگیری، این اظهارات ساکنان اراضی اشغالی را به خروش آورده و سونامی را در افکار عمومی آن ایجاد کرد.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» به نقل از برخی منابع اطلاعاتی صهیونیست صحت خبر خروج السنوار از تونل‌ها به غزه را تایید کرد.

ستاد خانواده‌های اسرای صهیونیست هم اعلام کرد تصویر السنوار در خیابان‌های غزه در حالی که اسرا در تونل‌ها می‌میرند، در حقیقت تصویر شکست اسرائیل و کابینه جنگ است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند