Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:03:19 GMT

مشکل ته لنجی ملوانان شهرستان عسلویه برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۶۹۲

مشکل ته لنجی ملوانان شهرستان عسلویه برطرف شد

سرپرست فرمانداری عسلویه با تاکید بر توجه به حل مشکلات مرزنشینان سواحل خلیج فارس در عرصه تجارت دریایی گفت: به منظور حفظ شغل‌های ملوانی و دریانوردی تلاش شده مشکل ته لنجی ملوانان این شهرستان در چارچوب قانون برطرف شود. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در نشست با مدیران گمرکات شهرستان عسلویه ضمن تسلیت جان باختن مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: تمام کسانی که در زمینه دریا و دریانوردی فعالیت دارند با به خطر انداختن جان خود در راه رونق اقتصادی کشور نقشی بی بدیل دارند و همه باید قدردان مجاهدت‌های این قشر فداکار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی تجارت دریایی شهرستان عسلویه را میراثی ماندگار از قرون گذشته دانست و خاطر نشان کرد:به منظور حفظ و تثبیت شغل در حوزه  دریا و دریانوردی باید موانع را برداشت.

سرپرست فرمانداری عسلویه با تاکید بر توجه به حل مشکلات مرزنشینان سواحل خلیج فارس در عرصه تجارت دریایی گفت:در این راستا در روزهای اخیر با پیگیری‌های به عمل آمده با مسئولان تلاش شده مشکل ته لنجی ملوانان را در چارچوب قانون برطرف کنیم.

وی، خدمت به مردم را وظیفه و هدف وجودی همه مسئولان دانست و از آنها خواست ضمن حفظ و منزلت خود به عنوان نمایندگان دولت ،تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور قرار دهند.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور