Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان همدان گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان های همدان ملایر ونهاوند آغاز به کار کرده است.

اقای خانجانی افزود : هدف اصلی از راه اندازی این دفاتر، افزایش تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی روند دادرسی، ارائه کیفیت و خدمات بهتر، سریعتر و دقیقتر و در نهایت صرفه جویی در هزینه های وارده به بیت المال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد : این دفاتر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نظارت دادگستری استان به کار خود ادامه داده و انجام وظیفه می کنند.

معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان همدان ادامه داد : ثبت همه دادخواست های دادگاه های حقوقی، اظهار نامه، ثبت نام سامانه ثنا و ثبت انواع شکوائیه ها و واخواهی و دادخواست های شوراهای حل اختلاف در این دفاتر انجام می شود.

آقای خانجانی با اشاره به شهرستانهایی که این دفاتر در آنها ایجاد نشده است افزود : ثبت نام مردم در سامانه ثنا در شهرهای فاقد دفاترخدمات الکترونیک قضایی در دادگستری ها رایگان است.

او گفت : سامانه ثنا و سامانه ابلاغ الکترونیک زمینه ساز ارسال و دریافت همه ابلاغیه ها و اوراق قضایی به صورت الکترونیک است و همه مراجعین به قوه قضائیه طبق ماده ۹ آیین نامه دادرسی الکترونیک موظف به ثبت نام در این سامانه هستند.

آقای خانجانی افزود: مردم می توانند همه ابلاغیه ها را به صورت الکترونیک از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک دریافت کنند

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی استان همدان گفت: استان همدان دارای ۲۱ موزه است که هشت موزه با نظارت مستقیم میراث فرهنگی در همدان و ۱۳ موزه به صورت مشارکتی در استان اداره می شود.

امیرحسین فریبا گفت: موزه های زیر نظر این اداره کل شامل موزه هگمتانه، آرامگاه بوعلی سینا، موزه تاریخ و فرهنگ در ملایر (لطفعلیان)، موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان، اسدآباد، نهاوند، موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و موزه شهدا نهاوند است.

فریبا گفت: قرار است به زودی یک موزه به تعداد موزه های استان در شهرستان نهاوند اضافه شود.

او گفت: موزه ها در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ برای بازدید گردشگران از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب دایر است.

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی استان همدان گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با ماه رمضان چون نوروزخوانی، سحرخوانی، اجرای بازی‌های بومی محلی، ایستگاه هنری ویژه کودکان، کارگاه‌های زنده صنایع‌دستی و نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از جمله برنامه‌های جنبی موزه‌های دولتی استان در میزبانی از مسافران نوروزی است.

فریبا گفت: بیشترین بازدید گردشگران در فروردین سالجاری از موزه ها، مربوط به موزه آرامگاه بوعلی سینا با ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ نفر است.

او گفت: همزمان با ۲۸ اردیبهشت‌، روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، بازدید از موزه‌ها، پایگاها و بناهای تاریخی زیر نظر این وزارتخانه، رایگان شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارش باران در فارسبان نهاوند به ۸۴ میلی‌متر رسید
  • همدان تا فردا بارانی است/ بارش ۸۴ میلیمتری در فارسبان نهاوند
  • صدای پای بهار در بازار نهاوند به گوش رسید + فیلم
  • آماده‌باش هلال‌احمر استان همدان در پی فعالیت سامانه جدید بارشی
  • تصویب بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در حوزه ارتباطات
  • ۸۳ درصد رسیدگی به پرونده‌ها در لرستان دادرسی الکترونیک شده است
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان
  • چگونگی شکایت از آژانس‌ها و جزئیات ۳۸۸ پرونده تخلف
  • سفر ارزان به نخستین پارک مینیاتوری خاورمیانه در همدان