Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: انقلاب ایران حاصل فداکاری مردم از سال 42 است که با جانفشانی شهدا، شکنجه‌ و تبعید افراد تأثیرگذار توسط رژیم گذشته در 22بهمن سال 57 به رهبری امام خمینی(‌ره) پیروز شد و امروز با رهبری مقام معظم رهبری یک الگو شناخته جهانی است.

محمد کاظمی نسب روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان اینکه جوانان نسل چهارم انقلاب به اندازه کافی با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا نیستند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر پاسخگوی همه نیازهای آزادیخواهان دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ایرنا، وی ادامه داد: محور برنامه های دهه مبارک فجر بیشتر، باید آشنا کردن جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به ارزش ها وخدمات انقلاب اسلامی باشد.
وی اضافه کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در بدنه دولت باید جوانان را بیشتر با قانون اساسی و ظرفیت های بی نظیری که در آن پیش بینی شد و خیلی از آنها هنوز شاید امکان بروز و ظهور پیدا نکرد، با آموزهای دینی آشنا کنیم .
کاظمی نسب با بیان اینکه پایه اصلی نظام بر اساس مردم سالاری دینی و حکومت مردمی است، تصریح کرد: قانون اساسی ایران یکی از مدرن ترین قوانین اساسی دنیاست که در حال اجراست و ظرفیت های بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارد .
سرپرست فرمانداری ابرکوه یادآورشد: انقلاب سال 57 ایران در زمره انقلاب های بزرگی بود که مسیر حرکت بسیاری از کشورهای دنیا را عوض کرد و سرآغاز حکومت اسلامی در دنیا شد.
وی با اشاره به کینه توزی های دشمنان نظام و استکبار افزود: دشمنان با به راه انداختن جنگ و تحریم های اقتصادی تلاش کردند که به مردم القا کنند، انقلاب توان پاسخگویی به نیازهای آنان را ندارد و با اندک اتفاق و جنگی از هم می پاشد، خوشبختانه توطئه های آنان با شکست مواجه شد.
سرپرست فرمانداری ابرکوه از فعالیت 18کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد و افزود: این کمیته ها برای هرچه بهتر برگزاری برنامه ها که توام با دهه فاطمیه است با محوریت مردم برنامه ها را بر عهده دارند.
برگزاری مسابقات نماز با شرکت یکهزار و200 نفر، شب های قرآنی به مدت 10 شب ، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی ، برگزاری بزرگداشت ورود امام خمینی (ره) به ایران، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب از جمله برنامه های دهه فجر
است.
همچنین برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، مسابقات ورزشی، قرآنی، فرهنگی، علمی و ... نشست های روشنگری ، عصر شعر انقلاب، تجلیل از 51 دانش آموز حافظ قرآن ، جشن تکلیف 700دانش آموز، جشن کارگری، کارفرمایی و تعاون گران باشرکت سه هزار نفر و واگذاری 17 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه های دهه فجر ذکر شد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «محمد دوستار» به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خطاب به دوستار سرپرست دانشگاه گیلان تاکید شده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

گفتنی است، دکتر محمد دوستار (زاده رشت ،۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نجفی از آذر ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب شده بود.

کد خبر 6080206

دیگر خبرها

  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم