Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@11:50:26 GMT

بسته خبرهای نیروی انتظامی در استان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۵۹۴۱

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، مرکز اصفهان ؛

كشف محموله پتوی قاچاق به ارزش بيش از يك ميليارد ریال
رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به اینکه در بازرسي از انباري درشهر اصفهان40 گوني پتو با مارک هاي مختلف بدون مدارك گمركي كشف شد گفت : ارزش این محموله پتوي قاچاق يك ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.
سرهنگ ستارخسروي افزود: در اين زمینه 2 نفر دستگير و برای اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

 

 

توقيف محموله پوشاك قاچاق در شاهين شهر
فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر هم از كشف محموله پوشاك خارجي به ارزش200 ميليون ريال در بازرسي از يك دستگاه سواري سمند خبر داد.
سرهنگ رجبعلي مختاري با اشاره به اینکه این محموله فاقد مدارك گمركي بود گفت: دراین زمینه يك نفر دستگير شد.

 

 

 

 

توقیف خودروی سواری با 187 كيلومتر سرعت
سرهنگ جهانگيركريمي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اینکه دوربين هاي كنترل سرعت پليس، سرعت 187 كيلومتر را براي يك دستگاه خودروی سواري سيتروئن در محور نائين– اردكان ثبت كردند گفت: اين خودرو برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي توقيف و به پاركينگ منتقل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان

سرهنگ شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۸۰ بشکه به مقدار تقریبی ۱۷ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ شکوهی راد اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد