Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@20:19:40 GMT

ایجاد کمربند سبز با نهال های زیتون در اردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۶۱۷۸

ایجاد کمربند سبز با نهال های زیتون در اردستان

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کمربند سبز اردستان در اسفند ماه سال جاری با درخت های زیتون ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان، غلامرضا اللهیاری اظهار کرد: برای ایجاد فضاهای سبز در اردستان نیازمند اجرای برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت با توجه به بودجه های دریافتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کمربند سبز در اسفند ماه سال جاری برای اردستان ایجاد می شود که کل طرح اجرایی چهار کیلومتر بوده و در مرحله اول ورودی شمال تا جنوب اردستان اجرا می شود.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان گفت: با پیگیری هایی که با همکاری شهرداری، اداره راه و شهرسازی و سایر ارگان های مرتبط انجام شده در اسفند ماه سال جاری قرص نهال انجام می شود.

اللهیاری با بیان اینکه هدف از اجرای کمربند سبز اردستان رفع مشکلات زیست ‌محیطی و کاهش آلودگی هوا خواهد بود، تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز و حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجب جلوگیری از ورود ریزگردها به داخل محدوده شهری می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ایجاد کمربند سبز و وجود خشکسالیهای اخیر نگهداری از این فضا مستلزم بودجه های زیادی خواهد بود که برای اجرای مرحله اول طرح مبلغ350 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: مجری اصلی طرح کمربند سبز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان است.

اللهیاری تصریح کرد: ادوات و وسایل نقلیه ارگان های دیگر هم دراین طرح همکاری می کنند و قرار است با توجه به آب و هوایی که در شهرستان وجود دارد نهال های زیتون کاشته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت

وحید مثمری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت گفت: در راستای اهمیت ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که جزء منویات مقام معظم رهبری است، نسبت به کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در محدوده لندفیل سراوان اقدام کردیم.

او افزود: نهال‌های کاشته شده در این منطقه که محل دفن زباله نیز محسوب می‌شود، از گونه‌های زربین، سرو نقره‌ای و کاج تدا بوده است.

منطقه سراوان در ۱۷ کیلومتری رشت در جوار جنگل‌های هیرکانی نزدیک به ۴ دهه میزبان دپو و دفن زباله این شهر و چند شهرستان دیگر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • مزایای احداث باغ در اراضی شیبدار چیست؟