Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: هفتادمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور امروز با حضور اعضای این شورا و به ریاست وزیر بهداشت برگزار و در خصوص برخی موضوعات بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، علیرضا اولیایی منش اظهار کرد: در هفتادمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور در مورد تعرفه‌های مراکز درمان اعتیاد، پیوند کلیه، تعرفه مراکز درمانی عمومی غیردولتی و همچنین پوشش بیمه‌ای داروهای غیرژنریک بیماران خاص، بحث و تصمیماتی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پوشش بیمه‌ای داروهای غیرژنریک در بند "د" ماده 74 قانون برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته و مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و پس از بررسی این موضوع، پیشنهادات خود را در جلسات آینده شورای عالی بیمه سلامت کشور مطرح کند تا مشکلی برای بیماران خاص ایجاد نشود.

رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه را تعرفه مراکز تشخیصی و درمانی در سال 97 عنوان کرد و گفت: در شصت و نهمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور در 30 آبان ماه سال جاری، مصوبه‌ای در خصوص رشد تعرفه‌های پزشکی برای سال آینده به تصویب شورا رسید و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد، اما متاسفانه این پیشنهاد در بودجه 97 برای بیمه‌ها در نظر گرفته نشد.

اولیایی منش یادآور شد: دستور جلسه آینده شورای عالی بیمه سلامت در مورد مکانیزم‌های مدیریت هزینه‌های غیر ضرور در نظام سلامت خواهد بود که دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور مکلف شد جلساتی را با سازمان‌های بیمه‌گر و ارائه دهندگان خدمات برگزار و بخش‌های هزینه‌ای که در آن هدر رفت منابع وجود دارد، شناسایی و به شورا ارائه کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد