Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون منابع توسعه انسانی شهرداری تهران با تشریح  چالش ها و راهبردهای حوزه منابع انسانی گفت: ۹ چالش اولویت دار منابع انسانی شهرداری تهران از مجموع بیش از ۷۰ چالش، احصا شده است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک، محسن پور سید اقایی، با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی سازمان ها در توسعه و پویایی نیروی انسانی سازمان ها وشرکت هاست گفت: سازمان ها بدون وجود نیروی انسانی نه‌ تنها مفهومی‌ ندارند، بلکه اداره آنها نیز میسر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با وجود فنآورشدن سازمان ها و تبدیل آنها به توده‌ای از سخت‌افزار، همچنان نقش انسان به عنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان، کاملاً مشهود است.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موفقیت  سازمان ها تا حد زیادی به روحیات، تلاش، انگیزش و رضایت منابع انسانی آنها بستگی دارد، تصریح کرد: به عبارت دیگر کارآیی و اثربخشی سازمان ها با کارآیی و اثربخشی نیروی انسانی آنها وابستگی مستقیمی دارد.

پورسید اقایی تصریح کرد: منابع انسانی ارزشمندترین منبع سازمان های امروزی به شمار می‌آیند چراکه به تصمیمات سازمانی شکل داده، مسایل و مشکلات سازمان را حل نموده و بهره‌وری را عینیت می‌بخشند. برعکس این مساله نیز وجود دارد و اگر امکانات، تسهیلات و اموررفاهی را دراختیار نیروهای ناکارآمد قرار دهیم درکل همه زحمات و امکانات به هدرخواهد رفت و ماحصل این موضوع بن بست مدیریتی درست می شود.

وی بر نقش مدیران در ارتقا بهره وری نیروی انسانی تاکید کرد و گفت : مدیران؛ ارجح بر نیروها وامکانات هستند، لذا انتخاب شایسته مدیران نقش موثری در رشد و تعالی سازمانی دارد. 

همچنین ابراهیم شیخ، معاون منابع انسانی بر ضرورت اتخاذ سیاست های راهبردی در حوزه منابع انسانی تأکید کرد و گفت: سند راهبردی و برنامه اقدام منابع انسانی با هدف ارتقای بهره وری نیروی انسانی و با استفاده از سیستم های مدیریت منابع انسانی (HR) تهیه و تدوین شده است .

 وی با تشریح  چالش ها و راهبردهای حوزه منابع انسانی تصریح کرد: ۹ چالش اولویت دار منابع انسانی شهرداری تهران از مجموع بیش از ۷۰ چالش، احصا شده است.

شیخ در جمع مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه مبنای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات در حوزه نیروی انسانی، علمی و دانش بنیان خواهد بود، منطقی نبودن حجم و کیفیت نیروی انسانی در مقایسه با مأموریت سازمان، فساد سیستمی و کاهش سلامت اداری، ناکارآمدی نظام مدیریت عملکرد، تعهد ناکافی به شایستگی، ناکارآمدی نظام جبران خدمت، ناکارآمدی نظام جامع توسعه مدیریت، ناکارآمدی نظام بازنشستگی و تامین آتیه و فرهنگ غیر حرفه ای سازمان را از جمله چالش های ۹ گانه منابع انسانی شهرداری تهران عنوان کرد.

   

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد