Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اختلاف 19 امتیاز رئال مادرید با بارسلونا در لالیگا و بازی سخت این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، رئال مادرید نیاز به تغییر دارد. 

طرفداری - با وجود آنکه رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان، در سال 2017 موفق به کسب 5 جام شد، اما در این فصل لالیگا به هیچ عنوان عملکرد خوبی بر جای نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه قهرمانی در لالیگا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، رئال مادرید می تواند با تغییر نگرش و سیستم در ادامه فصل، حداقل برای دو جام دیگر امیدوار باشد. 

اما زیدان چه تغییراتی می تواند در تیمش ایجاد کند؟ با توجه به شناختی که از مرد فرانسوی داریم، نمی توان انتظار یک انقلاب در رئال مادرید داشت و شاید حتی انقلاب راهکار خوبی نباشد. چیزی که مشخص است، حملات رئال مادرید و سبک بازی این تیم کاملا قابل پیش بینی شده است. 

مارکا در گزارشی، 4 راهکار برای تغییر در تیم زین الدین زیدان ارائه داده است:

آسنسیو به جای کاسمیرو و فشار بیشتر به هافبک و دفاع حریف

بدون کاسمیرو و با آسنسیو، رئال مادرید در زمینه هجوم یک گام به جلو بر می دارد. بهترین ورژن رئال مادرید در این فصل، در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا و همچنین بازی با سویا در لالیگا دیده شد. در هر دو دیدار، آسنسیو در ترکیب حضور داشت و کاسمیرو غائب بود. پرس و فشار شدید بازیکنان رئال مادرید، بارسلونا و سویا را کلافه کرده بود و همچنین تسلط آنها بر بازی فوق العاده بود. 

سه مدافع با بال های کناری نفوذ کننده

به طور واضح، مخصوصا مارسلو عملکرد خوبی در تیم زیدان نداشته است. زیزو می تواند با سه مدافع، خط دفاع خود را قدرتمند کند و به مارسلو و کارواخال آزادی عمل برای حمله و نفوذ بدهد. رئال مادرید فصل گذشته این سیستم را تجربه کرد. راموس، ناچو، واران و کاسمیرو با این سیستم آشنا هستند. 

بازسازی بی بی سی

کریم بنزما آماده حضور در میادین است و به نظر نمی رسد زیدان قصد داشته باشد او را روی نیمکت بنشاند. آیا مثلث هجومی بی بی سی باز می گردند؟ مثلثی که در سال های اخیر در مقابل دروازه فوق العاده بودند. مدت زیادی می گذرد که این سه عنصر هجومی در کنار هم به میدان نرفته اند و هر یک به صورت انفرادی عملکرد جالبی نداشته اند. عملکرد ضعیف آنها باعث می شود بازگشت هر سه نفر به ترکیب اصلی چندان جذاب به نظر نیاید اما شاید بهترین راه حل، ساده ترین راه حل باشد. بازگشت به سیستمی که زمانی خوب کار می کرد. 

4-2-3-1 در حالی که وینگر ها کاملا به گوشه های زمین منتقل شوند

لوکاس وازکز یک از معدود بازیکنان رئال مادرید است که در فرم خوبی قرار دارد و انتظارها را برآورده کرده است. او و گرت بیل می توانند وینگرهایی باشند که در گوشه های زمین حریف نفوذ می کنند. رونالدو در این سیستم می تواند 9 کاذب باشد و بدین ترتیب شاید ستاره پرتغالی به روند گلزنی اش باز گردد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی

با وجود علاقه چند باشگاه لیگ برتری از جمله آرسنال، رئال مادرید در نظر دارد تا قرارداد فرلاند مندی را تمدید کند

طرفداری | به گزارش مارکا، رئال مادرید از عملکرد فرلاند مندی در فصل جاری رضایت داشته و می‌خواهد قرارداد این مدافع فرانسوی را تمدید کند. مندی که از سال ۲۰۱۹ در سانتیاگو برنابئو توپ می‌زند، تا ۲۰۲۵ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و شایعاتی مبنی بر جدایی او در تابستان پیش رو مطرح شده بودند، با این حال عملکرد قابل قبول و مطمئن مندی در فصل جاری، سران باشگاه را نسبت به تمدید قرارداد او متقاعد کرده‌است.

تا چند هفته قبل، قوت گرفتن شایعات مربوط به علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس باعث شده بودند که رسانه‌ها درهای خروج از باشگاه را به فرلاند مندی نشان دهند، اما به نظر می‌رسد که کم‌رنگ شدن میل سران لوس بلانکوس به مدافع کانادایی بایرن مونیخ، احتمال ماندن مندی را پررنگ‌تر از قبل کرده‌است. فران گارسیا دیگر مدافع چپ رختکن رئال مادرید به حساب می‌آید اما عملکرد او آنقدر رضایت‌بخش نبوده که کادرفنی بخواهد روی او به عنوان بازیکن اصلی حساب باز کند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد