Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بر اساس بخشنامه جدید گمرک امکان ترخیص خودروهای سواری از محل ثبت سفارش های صادره و تمدید شده از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۹ دی ماه وجود ندارد.

 بر اساس بخشنامه جدید گمرک درخصوص واردات خودرو امکان ترخیص خودروهای سواری از محل ثبت سفارش های صادره و تمدید شده از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۹ دی ماه سال جاری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه خطاب به ناظران و همچنین مدیران گمرکات اجرایی سراسر کشور آمده است:

پیرو بخشنامه ۹۶.۲۶۶.۱۱۲۴۵۲۷ مورخ ۱۳۹۶.۱۰.۱۳ موضوع اصلاحات آئین نامه اجرایی ضوابط فنی واردات خودرو مصوبه شماره ۱۲۵۵۷۳/ت ۵۴۸۰۳ مورخ ۱۳۹۶.۱۰.۹ بدین وسیله بند ۳ بخشنامه فوق الاشاره به شرح ذیل اصلاح می گردد:

پیرو بخشنامه ۹۶۵۱۷۵/۹۶/۲۳۰ مورخ ۱۳۹۶.۹.۸ امکان ترخیص خودروهای سواری از محل ثبت سفارش های صادره و تمدید شده از تاریخ ۱۳۹۶.۴.۲۸ لغایت ۱۳۹۶.۱۰.۹ کماکان وجود نداشته و در صورت اظهار، ضمن خودداری از ترخیص، مراتب را به این مرکز اعلام نمایند.

بر اساس این گزارش بخشنامه مذکور از طرف اداره کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد