Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:05:47 GMT

رونمایی از مستند نوید سعید در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۷۲۹۷

رونمایی از مستند نوید سعید در سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت : مستند نوید سعید درباره رشادت‌های شهید نوید صفری در جنگ با گروهک تکفیری داعش ساخته‌شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌از این نوید صفری شهید مدافع حرم برای بازی در مستند " کمیل " که درباره جان‌فشانی‌های شهید " سعید علیزاده " در نقش شهید علیزاده بازی کرده بود اذعان کرد: گروه مستندسازان سپاه استان سمنان به‌پاس گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید صفری مستند نوید سعید را بازسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت : قطعه‌هایی از پشت‌صحنه‌های مستند کمیل برای ساخت مستند نوید سعید برداشته‌شده است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم تصریح کرد: تهیه کلیپ و مستنداتی از خاطرات شهدا و انتشار آن بین جوانان و نوجوانان در دستور کار سپاه استان سمنان قرار دارد.

گفتنی است ، شهید سعید علیزاده از شهدای مدافع حرم دامغان بود که در بهمن‌ماه سال 94 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام / ه

جزئیات رونمایی از مستند نوید سعید در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازمربیان برتر پادگان حر سپاه در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این آبین  ولی نوروزی از استادان حوزه و دانشگاه با اشاره به  جایگاه رفیع معلم و نقش شهید مطهری در بیداری امت اسلامی  گفت : شهید مطهری در مبارزه فرهنگی با افکار و اندیشه ای فاسد و گنج اندیش  تمام وجود هستی خود را فدای  انقلاب و اسلام کرد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • رونمایی از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک سمنان
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • تجلیل ازمربیان برتر پادگان حر سپاه در خوی
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد