Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:30:37 GMT

شکست یاران حدادی و نیکخواه در لیگ بسکتبال چین

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۷۴۱۱

شکست یاران حدادی و نیکخواه در لیگ بسکتبال چین

دو تیم جیانگسو تونگشی و سیچوان که ستاره‌های بسکتبال ایران را در اختیار دارند برابر حریفان خود مغلوب شدند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین دو تیم جیانگسو تونگشی و سیچوان که ستاره‌های ایران را در اختیار دارند به مصاف حریفان رفتند و مغلوب شدند.
در این دیدارها جیانگسو برابر گوانگژو باخت و سیچوان برابر گوانگشا باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جیانگسو که صمد نیکخواه بهرامی را در اختیار دارد برابر گوانگژو با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۲۰ باخت. نیکخواه بهرامی ۳۲ دقیقه و ۱۳ ثانیه برای تیمش بازی کرد و کارش را با ۱۹ امتیاز،‌۲ ریباند، ۵ پاس منجربه گل و ۲ توپ‌ربایی تمام کرد.


سیچوان که حضور در پلی‌آف را از دست داده برابر گوانگشا ۱۲۴ بر ۱۰۰ تن به شکست داد. حدادی ۲۹ دقیقه برای تیمش بازی کرد و درخشید اما نتوانست از شکست یارانش جلوگیری کند. او ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند،‌۷ پاس منجربه گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

بسکتبال حامد حدادی محمد صمد نیکخواه بهرامی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه هنوز جام حذفی باقی است اما باتوجه به حذف پرسپولیس و استقلال، امکان رویارویی دو قدرت غیرتهرانی با آنها وجود ندارد و به همین دلیل امروز آخرین فرصت سپاهان و تراکتور است تا خود را به هواداران خود ثابت کنند.

بعد از بک فصل دشوار، این بازی‌ها در حالی برگزار می‌شود که برتری هر کدام از این دو تیم مقابل پرسپولیس و استقلال یک دستاورد جانبی برای آنها خواهد داشت: گرفتن جام.

اگر استقلال در تبریز شکست بخورد یا پرسپولیس در خانه مغلوب شود و اگر این دو پیشامد همزمان نباشد، کورس جدول دچار تغییری چه بسا غیرقابل بازگشت می‌شود و به همین دلیل دو تیم تراکتور و سپاهان می‌توانند مدعی شوند که جام را از یک تیم تهرانی گرفته‌اند و برای همیشه تیم دیگر را وام‌دار خود کنند.

از سوی دیگر شکست تراکتور برابر استقلال شانس قهرمانی این تیم را روی کاغذ و باخت سپاهان برابر پرسپولیس احتمال عملی قهرمانی این تیم را به صفر می‌رساند و به همین دلیل خود آنها نیز نیاز مبرمی به سه امتیاز خواهند داشت.

همچنین در صورت برتری پرسپولیس و استقلال، ملوان با پیروزی بر استقلال خوزستان قعرنشین، به رتبه چهارم صعود می‌کند و تهدیدی برای جایگاه سپاهان می‌شود.

بنابراین این یک روز سرنوشت‌ساز برای دو قطب غیرتهرانی خواهد بود، شبی که شاید در پایان آن، ملوان خود را شریک این دو ضلعی کرده و آن را به یک مثلث شبیه کند.

دیگر خبرها

  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست