Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@15:03:47 GMT

در ورزش نیستم چون ورزش ما را دوست ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۸۲۹۳

به گزارش وانانیوز، 

فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری امروز در نامه‌ای خطاب به رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال از او درخواست کرد تا مطالبات باقی مانده منصور پورحیدری پرداخت شود. به همین بهانه با فریده شجاعی مصاحبه‌ای انجام داده که در زیر می‌خوانید: 

خانم شجاعی خیلی وقت است از شما خبر نداریم و در ورزش حضور ندارید؟ 

فعالیت خاصی در ورزش نداشته‌ام،‌از روزی که منصور فوت کرده موردی پیش نیامده که در جامعه ورزش باشم و چون کمبود منصور را در ورزش احساس می‌کنم دیگر دلم با ورزش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 به نظر می‌رسید برای انتخابات بسکتبال و کمیته ملی المپیک وارد گود شوید؟ 

البته خیلی از دوستانم به من پیشنهاد دادند که در هر دو انتخابات بسکتبال و المپیک شرکت کنم، اما دیگر ورزش را دوست ندارم (با خنده)، چون ورزش ما را دوست ندارد، به هر حال این روزها هم می‌گذرد. 

 انتخابات فدراسیون بسکتبال را چطور دیدید؟ 

به هرحال من از خانواده بسکتبال هستم و انتخابات این فدراسیون را دنبال می‌کردم،‌به این رشته عرق دارم، به هر حال آقای طباطبایی سالیان سال است که در حال تلاش است و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی برای این رشته در راه است. 

برخی معتقد بودند که انتخابات فدراسیون بسکتبال مهندسی شد وگرنه جامعه بسکتبال تمایل داشتند آقای مهندسی به عنوان رئیس انتخاب شود. 

من به دلیل اینکه در ریز سیاست‌ها نیستم نمی‌توانم درمورد این موضوع صحبت کنم و اتفاقا فکر می‌کردم آقای مهندسی گزینه وزارت ورزش باشد، اما آقای طباطبایی هم چهره موجهی است،‌حالا که قرعه به نام او افتاده می‌توان به آینده این رشته امیدوار بود، بخصوص برای بانوان که یکسری پوئن‌های مثبت بدست آمده است، امیدوارم که دختران بسکتبالیست ما بتوانند به حقشان برسند. 

خانم شجاعی از استقلال چه خبر؟ 

خبر خاصی ندارم، امروز نامه‌ای به آقای افتخاری زدم برای مطالباتی که آقای پورحیدری داشت و منتظر جوابش هستم. 

تعجب می‌کنیم که چرا باید خانواده منصور پورحیدری برای گرفتن مطالبات کارش به نامه‌نگاری بکشد؟ 

من چون پورحیدری استقلالی محض بود دوست نداشتم که برای استقلال حاشیه درست شود و او هیچ وقت دوست نداشت چیزی را از استقلال طلب کند و حتی در سال‌های گذشته حق و حقوق خودش را هم بخشیده و اکنون نمی‌خواهم روح او را‌ آزرده کنم اما در شرایط فعلی نمی‌توانم از حقی که او برای خانواده‌اش به جا گذاشته بگذرم و تلاشم را می‌کنم که دوستانه بتوانم این حق و حقوق را بگیرم و قصد شکایت و جنجال هم ندارم. 

چرا در این مدت خود باشگاه اقدامی نکرده؟ 

خودم هم باورم نمی‌شود، نمی‌دانم شما صحبت‌های سیدحسین حسینی در برنامه 90 را شنیدید یا نه؛ منصور پورحیدری آدمی بود که سال‌ها از جیبش برای استقلال هم هزینه کرده است و حتی یکبار هم این پول‌های از جیب هزینه شده را از تیم محبویش طلب نکرد. چند سال قبل به یکی از پیشکسوتان استقلال 100 میلیون تومان پول قرض داد و حتی اسم آن پیشکسوت را به ما هم نگفت و در حالی که این پول قرض بوده آن شخص این پول را برنگرداند. شاید باور نکنید که ما تعداد زیادی قرارداد و فاکتور که منصور از جیب خودش برای استقلال هزینه کرده دادیم که هیچ وقت آن خدا بیامرز برای گرفتن آنها به باشگاه رو نزد، اما من نمی‌توانم از حق آن دو سالی که با عصا روی نیمکت استقلال نشست و ما هزینه درمان او را می‌پرداختیم بگذرم. او 50 سال از جیب خودش در استقلال هزینه کرد، خودش هیچ وقت در مورد این مسائل حرف نزد و اکنون هم من دوست دارم که باشگاه استقلال به صورت مسالمت‌آمیز این پول را به ما بدهد. 

 ماجرای آن تندیسی که اصلا شبیه مرحوم پورحیدری نبود، چه شد؟ 

چندان خبر ندارم، قرار بود اگر شکل آن تندیس آبرومند شود در کمیته ملی المپیک بگذارند؛ البته همان روز که از همین تندیس رونمایی شد جای خاصی را برایش در نظر نگرفته بودند. 

 جالب است که حتی باشگاه استقلال هم برای نگه داشتن این تندیس پا جلو نگذاشت. 

چه بگویم؛ گاهی فکر می‌کنم خوب است که منصور پورحیدری نیست که این روزها را ببیند، چون برای استقلال و شرایطی که داشت همیشه زجر می‌کشید و برای این تیم وقت می‌گذاشت و اگر اینطور مسائل را می‌دید واقعا آسیب می‌دید. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به‌جای استقلال ایران در نامه‌نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده‌اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم