Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@22:00:12 GMT

شکنجه و ضرب‌وشتم ولید بن طلال در زندان الحائر ریاض

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۹۰۹۱

شکنجه و ضرب‌وشتم ولید بن طلال در زندان الحائر ریاض

پایگاه اکسپرس در گزارشی به جزئیات انتقال «ولید بن طلال» به زندان «الحائر» در جنوب ریاض پرداخته و گزارش داد که این شاهزاده سعودی مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، پایگاه روزنامه اکسپرس در گزارشی به جزئیات انتقال «ولید بن طلال» به زندان «الحائر» در جنوب ریاض پرداخته و گزارش داد که این شاهزاده سعودی مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه انگلیسی در وبسایت خود نوشت: بر اساس گزارش‌ها ولید بن طلال پس از آنکه از پرداخت مبلغ 6 میلیارد دلار به دولت عربستان در ازای آزادی خود امتناع کرده به زندان «الحائر» در جنوب ریاض انتقال داده شده و در آنجا مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفته است.

روز یکشنبه رویترز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: ولید بن طلال رقمی را پیشنهاد کرده اما این رقم آن چیزی نیست که از او خواسته شده و تاکنون نیز دادستان کل با آن موافقت نکرده است.

رویترز همچنین به نقل از یک منبع دیگر اعلام کرد که ولید بن طلال پیشنهاد داده که اموالی را به دولت عربستان ببخشد و به این ترتیب از هرگونه پذیرفتن اشتباه خودداری کرده و بخشی از دارایی‌هایش را به انتخاب خود به دولت عربستان اعطا کند اما دولت از پذیرش این شرایط خودداری کرده است.

زندان الحائر یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های عربستان سعودی به شمار می‌رود و تاکنون 60 نفر از مقامات و شاهزادگان بازداشت شده به این زندان منتقل شده‌اند.

این زندان مخوف تحت نظارت سازمان اطلاعات عربستان قرار دارد و بیشتر زندانیان این زندان در پرونده‌های تروریستی محکوم شده‌اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود