Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانور طوفان و سیل در مرکز مخابرات شهید کشوری سیمرغ با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد. به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، فرهاد اسحاقی معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران در حاشیه برگزاری مانور طوفان و سیل مرکز مخابرات شهید کشوری سیمرغ، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های درستی را تدارک ببینیم مطمئناً خیلی از نذورات آسمانی هدایایی هستند که خداوند برای مردم و کشور در نظر گرفته است اما اگر زیرساخت‌های درستی را بنا نکنیم این نعمات تبدیل به بلایا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنچه در مخابرات کشور و استان با آن روبه‌رو هستیم یک شبکه کامل با استندبای کامل است که در چند بحران گذشته که خصوصاً طی دو سال اخیر اتفاق افتاده مخابرات کارنامه درخشانی داشته و اصلاً قطعی ارتباط مستقیم نداشتیم.

معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های انجام‌شده اگر همکاری لازم در مجموعه شهرداری و باقی دستگاه‌های شهرستان وجود داشته باشد سعی خواهیم کرد تکنولوژی جدید جایگزین سویچ موجود در شهرستان شود، تصریح کرد: در طرح FTTH هم طرح جامع و شاملی را تدارک می‌بینیم که با همکاری مجموعه اجرایی شهرستان با مخابرات این موضوع هم اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه اتوماسیون‌های اداری طبق قولی که مهندس موسوی در جلسه استانداری دادند مخابرات می‌تواند به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی فیبر نوری دهد.

اسحاقی بابیان اینکه اتوماسیون اداری تکنولوژی روز اروپا و جهان است و ما هم موظفیم این خدمت را ارائه کنیم، اظهار کرد: زمانی که بحران به وجود می‌آید ارتباط بین دستگاه‌های خدمت رسان را مخابرات بر عهده دارد و انتظار این است یک شبکه پایدار را داشته باشیم که در این راستا مانورهای فصلی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: مانور امروز چهارمین مانور در سال ۹۶ با موضوع مانور طوفان و سیل بوده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی خدمات مناسب درخورشان مردم منطقه و شهرستان ارائه کنیم.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد