Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه که در آمستردام هلند و با حضور اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و دیگر مسوولان ارشد فیفا برگزار شد، موضوعات متعددی از جمله برنامه‌های مسابقات، کمک‌های فیفا به کشورهای عضو، ترانسفر بازیکنان، فوتبال بانوان، جوانان و موضوع بازی‌های جام جهانی در رده‌های سنی زیر 17 و زیر 19 سال مطرح شد که در بخش جام جهانی رده‌های زیر 17 و 19 سال چند کشور اروپایی پیشنهاد ادغام این دو مسابقه و برگزاری جام جهانی زیر 18 سال را ارائه کردند که پس از این پیشنهاد، بحث مفصلی صورت گرفت و مقرر شد جمع بندی آن در کمیته آتی مسابقات و اجرایی فیفا برای برنامه‌های سال 2019 الی 2022 نهایی و تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حاشیه این اجلاس روسای فدراسیون‌های ایران و هلند نیز با یکدیگر دیدار کردند و به بررسی تفاهم‌نامه فی‌مابین پرداختند. همچنین دوطرف در این دیدار درباره فوتبال ملی، تیم‌های پایه و بانوان به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/

جلسه بررسی برنامه‌های اجرایی فیفا برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد