Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو موضع جالبی در رابطه با مصدومیت مجدد دمبله اتخاذ کرد. 

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اسپانیول حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

آبی اناری‌ها پس از حذف سلتاویگو فردا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میهمان تیم همشهری یعنی اسپانیول خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:

اسپانیول در یکی از بهترین فرم‌های فصلش قرار دارد. چون هم در لالیگا نتایج خوبی می‌گیرد و هم در کوپا دل ری با رقم زدن یک کامبک، موفق به حذف لوانته شدند. هر چه باشد، بازی فردا یک دربی است و به خاطر حس رقابتی میان دو تیم، تاثیر اختلاف موجود در لالیگا کاهش پیدا می‌کند. اسپانیول فردا برای استفاده از فاکتور میزبانی تلاش خواهد کرد. در بازی‌های حذفی نباید در فرم بدی قرار داشته باشید چون می‌تواند برای شما گران تمام شود. باید مستحکم و استوار باشیم. هدف رسیدن به نیمه نهایی است گرچه احترام زیادی برای اسپانیول قائلیم و می‌دانیم که کار دشوار و پیچیده‌ای مقابل آنها در پیش خواهیم داشت.

با دمبله حرف نزده‌ام. وقتی بازی با سوسیداد را می‌دیدم، فکر نمی‌کردم او مصدوم باشد چون بدون مشکل بازی را به پایان برد. در هر صورت اتفاقی است که افتاده و کاری نمی‌توان کرد. وقتی بازیکنی از یک مصدومیت بلند مدت چهار ماهه برمی‌گردد طبیعی است که عضلاتش برای شروع یک بازی دشوار آماده نباشد اما حالا عثمان مصدوم است. برنامه ما بار قبل این بود که کم کم به تیم اضافه شود تا ریتم بازی را به دست بیاورد. همین برنامه وقتی دوباره به میادین برگشت، پیاده خواهد شد. وقتی بازیکنی برای مدتی طولانی فوتبال بازی نکند از این دست اتفاقات رخ می‌دهد. با این حال امیدواریم مصدومیتی جدی نباشد.

دمبله در ابتدای فصل یک مصدومیت شدید داشت اما حالا مشکل کوچکی دارد که با مصدومیت قبلی اصلا قابل مقایسه نیست. قرار نیست این مسئله را بیش از حد بزرگ کنیم چون قبلا هم درباره برخی بازیکنان گفته شده که آنها مشکل دارند و مدام مصدوم می‌شوند و در نهایت هم به یک باور تبدیل شده است. 

نمی‌دانم اگر ما ۱۹ امتیاز کمتر از رئال داشتیم، چه اتفاقی می‌افتاد. نمی‌دانم. واقعا نمی‌دانم و بنابراین حرفی هم نیست. (در واکنش به حرف‌های آلبا). اما حالا که ۱۹ امتیاز جلوییم هم هیچ رقیبی را از دور خارج نمی‌کنیم. اگر یادتان باشد چندی پیش همین جا نشسته بودید و بارسا در موضع ضعف بود. شاید دوباره اوضاع عوض شود.

بازی فردا برای اومتیتی کمی زود است اما او خیلی خوب تمرین می‌کند. تاریخ دقیقی تعیین نمی‌کنم اما او خیلی زود به میادین بازخواهد گشت.

سال‌های سال در فوتبال بوده‌ام و به همه زمین‌هایی که روزی در آن بازی کرده بودم، برگشته‌ام. این بار نوبت اسپانیول است تا به عنوان سرمربی بارسلونا به ال پرات برگردم. بازگشت به چنین جاهایی همیشه زیباست چون در ابتدا و انتهای بازی افرادی که می‌شناسید را می‌بینید. اما در طول ۹۰ دقیقه بازی، مسئله بر سر حرفه‌ای گری است که هر کس برای موفقیت تیم خودش تلاش می‌کند. اول و آخر بازی را می‌توان به این مراسم دوستانه و شخصی اختصاص داد. اولین بازی‌ام با پیراهن اسپانیول بود و این باشگاه البته که برای من اهمیت زیادی دارد اما بحث حرفه‌ای بودن سر جای خودش است.

لحظه به خصوصی در این مدت حضورم در بارسا نداشته‌ام اما بله مثلا می‌توان به کامبک مقابل رئال سوسیداد یا بازی در نیوکمپ مقابل یوونتوس اشاره کرد. امیدواریم بهترین لحظاتمان در راه باشند.

یری مینا هنوز مجوز بازی کردن از سوی فدراسیون نگرفته و بنابراین فردا بازی نخواهد کرد. یری با حالت خیلی خوب و مثبتی وارد تیم شده و بازیکنان استقبال خوبی از او داشته‌اند. اعتقاد ما بر این است که او می‌تواند دورانی خوب و مفید در بارسا داشته باشد.

لوییس سوارز به طرق زیادی می‌تواند گلزنی کند اما او برای من همیشه یک شماره ۹ بوده. البته او یک شماره ۹ کلاسیک نیست اما خیلی خوب با مدافعان حریف رو به رو می‌شود و در پست‌های متفاوتی حضور دارد که اتفاق خوبی است چون مدافعان حریف نمی‌توانند او را مهار کنند.

سیلسن بسیار خوب تمرین می‌کند. او یک حرفه‌ای بزرگ است. هر روز با یک کاراکتر به خصوص و فوق العاده وارد گروه می‌شود. عملکرد عالی‌اش اتفاقی نیست.

با کیکه رابطه خوبی دارم. مربیان اغلب در کنفرانس‌های مطبوعاتی با احترام فراوان از یکدیگر حرف می‌زنند. اینکه می‌گویند اسپانیول فردا خشن بازی خواهد کرد را هم قبول ندارم چون داور را برای همین مواقع در زمین گذاشته‌اند. می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت و رقابت میان دو تیم همشهری شاید باعث افزایش تنش‌ها شود اما خشن بودن اسپانیول را نه قبول ندارم و فکر هم نمی‌کنم که چنین اتفاقی در زمین بیفتد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا