Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:21:13 GMT

فردا آب شادگان قطع می شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۹۳۱۰

فردا آب شادگان قطع می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طبق اعلام روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شادگان، فردا جمعه ۵ آبان جهت اصلاح خط انتقال آب این شهرستان، آب این شهرستان از ساعت ۷ صبح لغایت ساعت ۱۹ قطع خواهد شد.

این اداره از شهروندان خواست نسبت به ذخیره سازی آب اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اطلاعیه قطعی آب در شادگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناس استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

محمدرضا انصاری ادامه داد: همچنین از بعداز ظهر فردا تا اواخر وقت، با افزایش سرعت وزش باد‌های شمالی در سواحل جنوبی استان، خلیج فارس مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان خبر داد و افزود: از اواخر وقت دوشنبه تا اوایل روز چهارشنبه، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، وزش باد و بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی و از فردا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۴۰، مد دوم ساعت ۱۲:۱۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • صدور هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی قم
  • هشدار بارش‌های گسترده و وزش باد شدید در قم
  • هشدار برای بارش‌های گسترده و وزش باد شدید در قم
  • وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه فرش در شادگان
  • برق بعضی مناطق ۴ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا فردا به استان همدان
  • بارندگی شدید از فردا در گیلان
  • قطعی ۲ ساعته برق در ۲ شهر گیلان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید در استان بوشهر