Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سیدمجید صدری در در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار گفت:«خانواده مخابرات ایران از قدیمی ترین مجموعه های اقتصادی کشور است که فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی متخصص آن همواره زبانزد تمام سازمان ها می باشد.

 وی افزود: توسعه کمی و کیفی و مشتری مداری از دیگر اولویت های مدیریت جدید شرکت است، به نحوی که با ادامه مسیر توسعه، ضمن حفظ سهم بازار کنونی به دنبال افزایش آن در بازار متکثر ICT  کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدری خاطر نشان کرد: تعامل سازنده ی درون سازمانی و برون سازمانی با بازیگران حوزه «آی سی تی» از مهم ترین رئوس فعالیت ها خواهد بود، یعنی دیگر بازیگران حوزه ارتباطات، نه به عنوان رقیب، بلکه به عنوان همکار و همیار مجموعه مخابرات ایران در حوزه ارائه سرویس هستند.

صدری در پایان با تشکر از سهامداران شرکت مخابرات ایران در اعتماد به مدیران جدید گفت: امیدواریم با حمایت مجموعه وزارت ارتباطات و تمام سهامداران شرکت مخابرات ایران، این میراث ماندگار ارتباطات کشور را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

 در این مراسم مدیران جدید شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار، معارفه و احکام انتصاب مدیران جدید شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار به ایشان اهدا شد . همچنین از مدیران سابق هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد