Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@12:11:17 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 26 دی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۹۳۲۶

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 26 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، وزارت نفت و خارجه ابعاد حادثه نفتکش سانچی را شفاف سازی کنند، 15 میلیون دلار از حساب شرکت ملی نفت گم شده است، تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری دولت مواجه می شود، چرا شاه با بغض و اشک فرار کرد؟ از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکرات نمایندگان با پاسخ های سرکاری دولت مواجه می شود

نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: کدام تذکر شفاهی و کتبی به دولت پیگیری شده است. هیات رئیسه مجلس فکری کند. چراکه تذکرات و نامه‌های نمایندگان با جواب‌های سرکاری پاسخ داده می‌شود.

وزارت نفت و خارجه ابعاد حادثه نفتکش سانچی را شفاف سازی کنند

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس خواستار روشن شدن ابعاد حادثه نفتکش سانچی توسط وزارت نفت و امور خارجه شد.

چرا شاه با بغض و اشک فرار کرد؟

انقلاب اسلامی ایران نه تنها معادلات سیاسى استکبار را بر هم زد بلکه توانست یکى از اسـتـوارترین رژیـم‌ هاى وابـسته کـه از حـمایت قـدرت‌هاى بـزرگ برخوردار بود را ریشه کن کند.

چین اراده‌ای برای خاموش کردن آتش نفتکش ایرانی نداشته‌است

نماینده مردم رشت گفت: دولت چین در خاموش کردن آتش کوتاهی کرد و اراده‌ای برای خا موش کردن آتش نداشت و صراحتا اعلام کرد در صورت خاموش شدن آتش مواد به دریا ریخته و محیط زیست آلوده می‌شود.

ارائه گزارش نماینده اعزامی مجلس به محل حادثه نفتکش سانچی

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به حادثه نفتکش سانچی و ابهامات پیش‌آمده در این رابطه گفت: نماینده اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز ( سه شنبه 26 دی ماه) در جلسه کمیسیون گزارش خود را ارائه می‌دهد.

درخواست 170 نماینده مجلس از سران قوا برای جایگزینی پیام رسان داخلی با خارجی

170 نفر از نمایندگان مجلس از روسای قوا جایگزینی پیام رسان های داخلی را خواستار شدند.

15 میلیون دلار از حساب شرکت ملی نفت گم شده است

نماینده مردم محلات گفت: 15 میلیون دلار از حساب‌های شرکت ملی نفت گم شده که مجلس نمی‌داندچگونه صورت گرفته و کسی که این کار را کرده به کاناد فرار کرده است.

آقای روحانی! دولتمردان «دیپلماسی خنده» را وارونه اجرا کردند

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان کابینه، دیپلماسی خنده را وارونه اجرا کردند.

خاطرات و واگویه‌های متناقض هاشمی‌رفسنجانی درباره آمریکا

هاشمی‌رفسنجانی از دهه 70 اهتمام ویژه‌ای به انتشار خاطرات و محفوظات خود داشت که نکته مهم در این زمینه تأثیرات سیاسی اجتماعی اینگونه خاطرات و واگویه‌ها در افکار عمومی بود که تبعات متفاوتی را در پی داشت.

کارهای دولت باید برای مردم عینی و قابل لمس باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حل مشکلات در جامعه منوط به مبارزه با اشرافی‌گری، فساد اقتصادی، رانت خواری و ضعف مدیریت دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است