Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@10:10:13 GMT

واکنش سازمان خصوصی‌سازی به انتقاد رشیدپور

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۹۳۷۵

سازمان خصوصی‌سازی به ادعای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی پیرامون پرداخت سود سهام عدالت واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه صادره از سوی سازمان خصوصی‌سازی خطاب به مدیر شبکه ۳ سیما آمده است؛در برنامه حالا خورشید روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ اظهارنظری سخیف در قالب طنزی که به هجو انجامید توسط مجری این برنامه، آقای رضا رشیدپور در خصوص سود پرداختی مرحله اول سهام عدالت عنوان شد که این موضوع علاوه بر این که به نوعی توهین و نادیده گرفتن تلاشهای صورت گرفته در سالهای گذشته بویژه دولتهای یازدهم و دوازدهم در راستای شناسایی اقشار کم درآمد و تلاش برای بهرمندی آنها از سود و مزایای سهام عدالت است، موجب شده تا در چند روز گذشته جمع کثیری از مشمولان عزیز در سراسر کشور در تماس با این سازمان ابراز نارضایتی خود را در خصوص اظهار نظرهای مطرح شده در این برنامه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس لازم است ترتیبی اتخاذ شود تا این اقدامات ناشایست به طریقه ای مناسب اصلاح و جبران شود.

همچنین اعلام می دارد برای قریب ۶ میلیون نفر از مددجویان و مستمری بگیران نهادهای حمایتی(کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی) سهام عدالت با تخفیف تعلق گرفته و ارزش این سهام برای هر نفر ۲.۵ میلیون تومان و برای خانوار پنج نفره ۱۲.۵ میلیون تومان است. همچنین برای این عده فقط برای سال مالی ۱۳۹۵، مبلغ ۱۵۰ هزار تومان سود تخصیص یافته که در دو یا سه نوبت تا پایان سال پرداخت می شود و نوبت اول آن به مبلغ ۵۰ هزار تومان پرداخت شده است و این ارقام در مقایسه با پرداخت ماهانه به این افراد ارقام بسیار معنی دار و قابل توجه می باشند.

لذا از آن رسانه ملی انتظار می‌رود در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درخصوص طرح های بزرگ و ملی همچون طرح ملی ساماندهی سهام عدالت که مخاطبان آن نزدیک به ۵۰ میلیون از مردم عزیز کشورمان و به خصوص اقشار کم درآمد جامعه هستند، رفتار مناسب و در خور شان خود و مخاطبان داشته باشد

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس